Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pierwszy raz taka sprawe otoz klient odebral dzisiaj towar i dostalem wniosek zwrotowy
PowodPowód zwrotu: produkt i paczka uszkodzona (w transporcie) (Opakowanie uszkodzone, pogięte. )
Jakie mam pole manewru?
Dzieki tam tez robie :). [edycja] nie o takich kurierow nic nie robilem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@X500_PL z kiepską, hurtownią współpracujesz, oszczędzają na opakowaniach, a ty pewnie płacisz im jak za solidny karton. Przewoźnik zapewne odrzuci reklamację uszkodzenia przesyłki zawiniętej tylko w stretch.
Jakie polecacie hurtownie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@X500_PL Nikt nie chce być stratny a najmniej winny jest tu klient.
Musisz to załatwić z przewoźnikiem a klientowi zwrócić pieniądze lub wysłać towar jeszcze raz.
@X500_PL jeśli opakowanie produktu było owinięte tylko folią strecz to raczej reklamacji nie uznają