anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot przez klienta

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Mam pierwszy raz taka sprawe otoz klient odebral dzisiaj towar i dostalem wniosek zwrotowy

PowodPowód zwrotu: produkt i paczka uszkodzona (w transporcie) (Opakowanie uszkodzone, pogięte. )

 

Jakie mam pole manewru? 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Dzieki tam tez robie :). [edycja] nie o takich kurierow nic nie robilem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@X500_PL z kiepską, hurtownią współpracujesz, oszczędzają na opakowaniach, a ty pewnie płacisz im jak za solidny karton. Przewoźnik zapewne odrzuci reklamację uszkodzenia przesyłki zawiniętej tylko w stretch. 

oznacz moderatorów

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Jakie polecacie hurtownie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@X500_PL Nikt nie chce być stratny a najmniej winny jest tu klient.
Musisz to załatwić z przewoźnikiem a klientowi zwrócić pieniądze lub wysłać towar jeszcze raz.

oznacz moderatorów

IZULA50
#11 Animator#

@X500_PL  jeśli opakowanie produktu było owinięte tylko folią strecz to raczej reklamacji nie uznają 

oznacz moderatorów