anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot przez klienta

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Mam pierwszy raz taka sprawe otoz klient odebral dzisiaj towar i dostalem wniosek zwrotowy

PowodPowód zwrotu: produkt i paczka uszkodzona (w transporcie) (Opakowanie uszkodzone, pogięte. )

 

Jakie mam pole manewru? 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zwrot to musisz przyjąć przy zakupie konsumenckim, ale tu wygląda na reklamację.

oznacz moderatorów

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Zadzwonic i zapytac? Pytanie jak poprowadzic dyskusje? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jaką dyskusję ? kupujący otworzył. Przy zakupie konsumenckim kupujący ma prawo do zwrotu i sprzedajacy musi go przyjąć, wyjątki to bielizna, szybko pasujące się artykuły itp.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@X500_PL Jeśli kupujacy twierdzi ze uszkodznie w transporcie, niech zrobi zdjecia, wezwie kuriera do opisania szkody ( ma do 7 dni od odebrania ale im szybciej tym lepiej) abys ty mogł zlozyć reklamację do firmy przewozowej. Jak uszkodznie wyglada na transportowe to niestety ty poniesiesz koszty ( zwrot za towar lub wysyłka nowego)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Niczego kupujący nie musi robić tylko może.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@X500_PL spokojniej. Przede wszystkim skontaktuj się z kupującym i do pytaj co jest z paczką. Lepiej skontaktować się pierwszym niż ma zacząć dyskusję. Kurier czy paczkomat

oznacz moderatorów

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Klient powiedzial, ze otworzyl z strecza i pudelko jest pogiętę w ogole nie jest otwarte. Mialo to isc na prezent i nie chce dawac takiego pudelka rozwalonego

oznacz moderatorów

MescotCompany
#12 Orędownik#

@X500_PL to dopiero początek 🙂

oznacz moderatorów

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

tzn?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zgłasza zwrot to jego prawo, oczywiście możesz zapytać kupującego czy jest jakieś inne rozwiązanie na które mógłby się zgodzić.

oznacz moderatorów

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Pytanie kto zglasza to do DPD. Bo hurtownia tego nie przyjmie.

oznacz moderatorów

MescotCompany
#12 Orędownik#

Płakanie na forum nic Ci nie da. Załatw sprawę z klientem albo zostaniesz bez towaru i pieniędzy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ty, może także kupujący jak wyrazi taką wole. Ale nadal nie rozumiem co ty chcesz teraz zrobić "kupujący zgłasza zwrot" i?

oznacz moderatorów

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Rozumiem, ze przysluguje mu. Ale takze nie chcialbym byc stratny bo ktos jest temu winny. 20220705_170841.jpg20220705_170829.jpg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To składaj reklamacje u przewoźnika.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@X500_PL sprawa jest prosta, niech kupujący spisze protokół szkody ( skoro było w folii to nie widział uszkodzeń kartonu ) ma na to do 7 dni i to jest jego obowiązek !!! 

Potem niech Ci odeśle wszystko na reklamację bo zwrot to czynność a zaznaczył powód uszkodzenie więc reklamuje, Ty wtedy składasz reklamację w DPD a klientowi wysyłasz nowy produkt !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

Tak, tylko ze klient nie chce nowego towaru. W czwartek mial isc syn na urodziny z tym prezentem. 

oznacz moderatorów

X500_PL
#9 Pomysłodawca#

A czy ja moge zglosic protokol szkody?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@X500_PL pewnie https://protokol.dpd.com.pl/ tylko potrzebujesz zdjęcia i to jak najszybciej a nie po kilku dniach 😞 potem zgłaszasz reklamację na stronie https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/ lub allegro jeśli to był allegro DPD i czekasz na odszkodowanie ( nie zawsze dają czasem trzeba się odwołać ) a czasem jest się w plecy ale to trzeba wkalkulować w towar 😄

A kupującemu trzeba oddać kasę jak nie chce nowego towaru 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów