Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pierwszy raz taka sprawe otoz klient odebral dzisiaj towar i dostalem wniosek zwrotowy
PowodPowód zwrotu: produkt i paczka uszkodzona (w transporcie) (Opakowanie uszkodzone, pogięte. )
Jakie mam pole manewru?
Jak zwrot to musisz przyjąć przy zakupie konsumenckim, ale tu wygląda na reklamację.
Zadzwonic i zapytac? Pytanie jak poprowadzic dyskusje?
Jaką dyskusję ? kupujący otworzył. Przy zakupie konsumenckim kupujący ma prawo do zwrotu i sprzedajacy musi go przyjąć, wyjątki to bielizna, szybko pasujące się artykuły itp.
@X500_PL Jeśli kupujacy twierdzi ze uszkodznie w transporcie, niech zrobi zdjecia, wezwie kuriera do opisania szkody ( ma do 7 dni od odebrania ale im szybciej tym lepiej) abys ty mogł zlozyć reklamację do firmy przewozowej. Jak uszkodznie wyglada na transportowe to niestety ty poniesiesz koszty ( zwrot za towar lub wysyłka nowego)
Niczego kupujący nie musi robić tylko może.
@X500_PL spokojniej. Przede wszystkim skontaktuj się z kupującym i do pytaj co jest z paczką. Lepiej skontaktować się pierwszym niż ma zacząć dyskusję. Kurier czy paczkomat
Klient powiedzial, ze otworzyl z strecza i pudelko jest pogiętę w ogole nie jest otwarte. Mialo to isc na prezent i nie chce dawac takiego pudelka rozwalonego
@X500_PL to dopiero początek 🙂
tzn?
Zgłasza zwrot to jego prawo, oczywiście możesz zapytać kupującego czy jest jakieś inne rozwiązanie na które mógłby się zgodzić.
Pytanie kto zglasza to do DPD. Bo hurtownia tego nie przyjmie.
Płakanie na forum nic Ci nie da. Załatw sprawę z klientem albo zostaniesz bez towaru i pieniędzy.
Ty, może także kupujący jak wyrazi taką wole. Ale nadal nie rozumiem co ty chcesz teraz zrobić "kupujący zgłasza zwrot" i?
Rozumiem, ze przysluguje mu. Ale takze nie chcialbym byc stratny bo ktos jest temu winny.
To składaj reklamacje u przewoźnika.
@X500_PL sprawa jest prosta, niech kupujący spisze protokół szkody ( skoro było w folii to nie widział uszkodzeń kartonu ) ma na to do 7 dni i to jest jego obowiązek !!!
Potem niech Ci odeśle wszystko na reklamację bo zwrot to czynność a zaznaczył powód uszkodzenie więc reklamuje, Ty wtedy składasz reklamację w DPD a klientowi wysyłasz nowy produkt !!!
Tak, tylko ze klient nie chce nowego towaru. W czwartek mial isc syn na urodziny z tym prezentem.
A czy ja moge zglosic protokol szkody?
@X500_PL pewnie https://protokol.dpd.com.pl/ tylko potrzebujesz zdjęcia i to jak najszybciej a nie po kilku dniach 😞 potem zgłaszasz reklamację na stronie https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/ lub allegro jeśli to był allegro DPD i czekasz na odszkodowanie ( nie zawsze dają czasem trzeba się odwołać ) a czasem jest się w plecy ale to trzeba wkalkulować w towar 😄
A kupującemu trzeba oddać kasę jak nie chce nowego towaru 🙂