Zwrot przez klienta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam pierwszy raz taka sprawe otoz klient odebral dzisiaj towar i dostalem wniosek zwrotowy
PowodPowód zwrotu: produkt i paczka uszkodzona (w transporcie) (Opakowanie uszkodzone, pogięte. )
Jakie mam pole manewru?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak zwrot to musisz przyjąć przy zakupie konsumenckim, ale tu wygląda na reklamację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zadzwonic i zapytac? Pytanie jak poprowadzic dyskusje?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jaką dyskusję ? kupujący otworzył. Przy zakupie konsumenckim kupujący ma prawo do zwrotu i sprzedajacy musi go przyjąć, wyjątki to bielizna, szybko pasujące się artykuły itp.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@X500_PL Jeśli kupujacy twierdzi ze uszkodznie w transporcie, niech zrobi zdjecia, wezwie kuriera do opisania szkody ( ma do 7 dni od odebrania ale im szybciej tym lepiej) abys ty mogł zlozyć reklamację do firmy przewozowej. Jak uszkodznie wyglada na transportowe to niestety ty poniesiesz koszty ( zwrot za towar lub wysyłka nowego)
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niczego kupujący nie musi robić tylko może.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@X500_PL spokojniej. Przede wszystkim skontaktuj się z kupującym i do pytaj co jest z paczką. Lepiej skontaktować się pierwszym niż ma zacząć dyskusję. Kurier czy paczkomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient powiedzial, ze otworzyl z strecza i pudelko jest pogiętę w ogole nie jest otwarte. Mialo to isc na prezent i nie chce dawac takiego pudelka rozwalonego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@X500_PL to dopiero początek 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tzn?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgłasza zwrot to jego prawo, oczywiście możesz zapytać kupującego czy jest jakieś inne rozwiązanie na które mógłby się zgodzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie kto zglasza to do DPD. Bo hurtownia tego nie przyjmie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Płakanie na forum nic Ci nie da. Załatw sprawę z klientem albo zostaniesz bez towaru i pieniędzy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ty, może także kupujący jak wyrazi taką wole. Ale nadal nie rozumiem co ty chcesz teraz zrobić "kupujący zgłasza zwrot" i?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, ze przysluguje mu. Ale takze nie chcialbym byc stratny bo ktos jest temu winny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To składaj reklamacje u przewoźnika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@X500_PL sprawa jest prosta, niech kupujący spisze protokół szkody ( skoro było w folii to nie widział uszkodzeń kartonu ) ma na to do 7 dni i to jest jego obowiązek !!!
Potem niech Ci odeśle wszystko na reklamację bo zwrot to czynność a zaznaczył powód uszkodzenie więc reklamuje, Ty wtedy składasz reklamację w DPD a klientowi wysyłasz nowy produkt !!!
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, tylko ze klient nie chce nowego towaru. W czwartek mial isc syn na urodziny z tym prezentem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czy ja moge zglosic protokol szkody?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@X500_PL pewnie https://protokol.dpd.com.pl/ tylko potrzebujesz zdjęcia i to jak najszybciej a nie po kilku dniach 😞 potem zgłaszasz reklamację na stronie https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/ lub allegro jeśli to był allegro DPD i czekasz na odszkodowanie ( nie zawsze dają czasem trzeba się odwołać ) a czasem jest się w plecy ale to trzeba wkalkulować w towar 😄
A kupującemu trzeba oddać kasę jak nie chce nowego towaru 🙂
Κώστας
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »