Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Klient kupił trzy rzeczy, A,B,C. Zadeklarował zwrot A (najdroższej rzeczy) a zwrócił C (najtańsza). Odmówić zwrotu i czekać na prawidłowe zgłoszenie?, czy zwrócić kwotę za zwróconą rzecz. Ale tu będę miał niezgodność w dokumentacji zwrotu.
@wizan-milanowek Poinformować klienta, że ma do odbioru na swój koszt rzecz C i poprosić o zwrot rzeczy A.
Klient pomyłka albo cwaniak. Najlepiej dla Ciebie abyś skontaktował z nim, by mieć jakieś potwierdzenie, najlepiej mailowo i zapytaj czy się pomylił odsyłając rzecz, czy wypełniając deklarację. Będziesz miał na piśmie jego odpowiedź.
Spróbuję tego rozwiązania. Poinformuję o efekcie.
Nie wiem jak się odnieść. Pomyłka?, świadome działanie?. Klient twierdzi, że zamiast droższego produktu A dostał 2 op. produktu C. Tylko, że w momencie sprzedaży było to jedyne ostatnie opakowanie tego produktu (C). Nie było żadnej możliwości popełnienia błędu bo mieliśmy 1 op. i nie mamy już produktu C. Pozostaje tylko otwarcie dyskusji. To nie są duże pieniądze, dokonałbym zwrotu w żądanej wysokości. Tylko jak będziemy tak robić to coraz bardziej rozzuchwalamy nieuczciwych kupujących. Ostatecznie zaproponowałem zwrot za faktycznie odesłany towar. Zobaczymy.
Stary numer.
U mnie notorycznie: Sprzedaję produkt o symbolu V600, Klient odbiera przesyłkę i zaraz dokonuje zwrotu (nie działa, bez podania przyczyny itd.). Odbieram przesyłkę, a w środku produkt o symbolu V500. V500 wygląda identycznie, jak V600, ale nie jest produkowane już od kilku lat. Oczywiście Klient twierdzi, że odsyła to, co dostał 🙂
Przykre, że tacy kupujący nie są eliminowani z alllegro.
@wizan-milanowek Jak tak było to bardzo nieładnie ze strony kupującego, jak masz dowód że wysłałeś zgodnie z zamówieniem to nie zwracaj. Spodziewaj się dyskusji, a komentarz jaki będzie?🤔
Wiem, i co mam się ugiąć?. Przymknąć oko na oszustwo aby nie dostać negatywa?. Do czego ten system zmierza?. Upodlić się aby tylko złego komentarza nie dostać? Ja tak nie postąpię.
i tak trzymaj, nie daj się szantażowi. Z drugiej strony jaką masz gwarancję, że po zwrocie nie wymyśli czegoś nowego. Negatywa możesz dostać, nawet jak mu wszystko za darmo sprezentujesz. Niestety takie są realia.
@MikroLITY U nas zwroty rzadko, ale kiedyś udaremniłam taki "fałszywy" prosząc o podanie serii produktu, mogę już wtedy sprawdzić czy była taka seria u nas . Nie masz takiej możliwości sprawdzenia? Działania warto podjąć nie czekając na ewentualny zwrot.
Dzisiaj
Dzisiaj nastąpiło zakończenie wczorajszej przydługiej dyskusji. Klient łaskawie zgodził się na zwrot kwoty za odesłaną rzecz. Dziękuję wszystkim za pomysły. Lepsze lub gorsze ale przynajmniej nie było ciszy.
Najlepszy byłby kontakt z kupującym i wyjaśnienie sprawy.
@wizan-milanowek Trafiłeś na 'pseudokupującego - cwaniaczka" Niestety coraz więcej takich "kupujących" na Allegro, którzy kombinują jak by tu "wycyckać" sprzedających i zarobić parę złotych.
@wizan-milanowek @Ziolko39 a wczoraj zbulwersowany CLYENT zgłosił pomysł usunięncia CL czy jak tam inaczej się zwie , ale działa .... ważne , że pomysł ODRZUCONY
Pewnie już nie ma gdzie kupować 🙂
Był pomysł żeby sprzedajacy uzasadnił swoje wpisanie na CL(może to inny pomysł). Nie napisałem ze masz się ugiąć tylko co może być.😒
@wizan-milanowek rozpoczął wątek bo się pewnie okazało , że tam gdzie niska cena to już był i ......nabroił , a teraz potrzeba przyszła i trzeba zapłacić więcej ...żeby w ogóle kupić . ... he..he ..
To trochę inny schemat. Zgłasza zwrot najdroższej rzeczy a zwraca najtańszą. Oczekuje oczywiście kasy za najdroższą. Dla allegro wszystko się zgadza. Zwrot zgłoszony, przesyłka nadana/odebrana. W "papierach" porządek. A o tym co krąży w paczkach to wie sprzedający i pseudokupujący.
@wizan-milanowek to nie jest problem ugięcia się czy nie , złe czasy przyszły , obroty z pewnością będą czaly czas pikowały , a klient dyskusją i oceną zapewne wpłynie w jakimś stopniu na Twoją jakość i dalej idąć pozycjonowanie i sprzedaż . Pieszesz ,że produkt o niewielkiej wartości ,zadwoń o właściwej porze i ze śmiechem poinformuj o pomyłce , czekaj na reakcję klienta , jeśli będzie obstawał przy swoim oddaj kazsę i walnij na CL . Osobiscie tak robię i nie mam żadnych skrupułów wyjaśniając klientowi dlaczego nie może zrobić ponownych zakupów .