Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Klient kupił trzy rzeczy, A,B,C. Zadeklarował zwrot A (najdroższej rzeczy) a zwrócił C (najtańsza). Odmówić zwrotu i czekać na prawidłowe zgłoszenie?, czy zwrócić kwotę za zwróconą rzecz. Ale tu będę miał niezgodność w dokumentacji zwrotu.
Tylko czy na pewno o to chodzi. Czy nie trzeba w jakikolwiek sposób wpływać na allegro, nawet dyskusjami, w które muszą się zaangażować. Jak będziemy ulegać to "allegro" nie będzie widziało różnych problemów, z którymi się borykamy.
@wizan-milanowek allegro ma to gdzieś ..... tylko i wyłącznie masowe blokowanie zakupów uświadomi pac.... / to nie lubiane slowo przez moderatorów dlatego nie dokończę / ,że nie tędy droga , a powszechność procederu blokowania ostatecznie może wpłynąć na stanowisko portalu .
@mdrogeria: alie-xpres-s tez ostatnio ma gdzies kupujących. Pozwala aby sprzedający dymali bezczelnie klientów. Przy odesłaniu towaru te świnie potrafią dodać do konta film z rozpakowania przesylki ktora jest pusta (szla z Polski a na kopercie HUNGARY) + nie oddają kasy za przesylke pomimo, ze maja to zrobic. Kontaktu do BOK tego portaliku nie ma.
Na Ali nie kupuje się od byle kogo. Ja mam tam już od dawna takiego sprzedawcę który jest w stanie napisać mi np. Mam, ale nie polecam. Wszystko co kupuję z Chin zamawiam u niego. Nawet jeżeli czegoś nie ma to kupuje u innych i nigdy nie miałam z nim problemów. Kiedy na samym początku zwróciłam procesor do rzutnika za prawie 200$ to razem z nowym otrzymałam zwrot za przesyłkę i gratis o wartości ponad 20$. Warto więc trzymać się jednego dostawcy. Oni też potrafią liczyć i nie chcą stracić kupującego który co miesiąc zostawia u nich konkretną kasę.
@cztery_bez_atu: podejrzewam, ze niewielu kupujących stać na taki luksus jaki Ty masz.