Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jesli osoba fizyczna nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu z automatu, co jest w warunkach zwrotu, że tylko po uzgodnieniu i to rzeczy posiadające wady. Mimo to bez pytania robiony zwrot, po 2 tygodniach pod moimi drzwiami. Kupujacy był poinformowany, że nie zgadzam się na zwrot, dołączyłam regulamin allegro. Po porzuceniu pod drzwiami przesyłki z Inpostu powiadomiłam kupującego, że może przesyłkę odebrać teraz osobiście llub zostanie nadana ponownie na jego koszt. Po miesiącu dostaję info z allegro, że kupujący wystapił o zwrot w ramach ochrony kupującycyh do allegro.
@amor_2004 Kilka pytań. Kupujacy chciał zwrócic bez podania przyczyny czy reklamował niezgodność lub usterkę? Jak przebiegała korespondencja? emailowo? kulturalnie? Co żądł i jaka była twoja odpowiedź?
Powód zwrotu: zakup przez pomyłkę
Powód zwrotu: rezygnuję bez podania przyczyny
jak widać wyżej, 1 sztuka przez pomyłkę, druga nowa igła
o nic nie pytał, tylko zgłosił zwrot i tyle, zapytałam o powód zwrotu itp, nic zero odpowiedzi
zwrot tylko przez formularz zwrotu i ani słowa wyjasnienia. Jesli mam 4 dni na zwrot w przypadku wad ukrytych, a otrzymuję przesyłke, na którą nie wyraziłam zgody po 15 dniach pod drzwiami to jest OK ?
Nie chcę Cię martwic, ale w przypadku wad towaru, ukrytych, czy nie - i tak odpowiadasz z ramienia rękojmi przez dwa lata. I to nie jest zwrot, a reklamacja. Chyba że ją wylączysz.
Koniecznie grzecznie odpowiedz na info od allegro ,nawet możesz skopiować swój powyższy post.
Cały czas musisz odpowiadać na info od allegro.
@msniezek Maćku, to jak to jest? Osoba prywatna nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów. Co to za cuda się u Was dzieją?
@Vryko jak oferuje smarta to zgadza się na nie...
zień dobry,
dziękuję Pani za wiadomość.
Jeśli jest Pani osobą prywatną i nie prowadzi Pani działalności gospodarczej, nie ma Pani obowiązku przyjęcia zwrotu przedmiotu. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje osobie prywatnej - konsumentowi, jeśli zakupił towar od Przedsiębiorcy.
Oczywiście może Pani zgodzić się na zwrot, jeśli Kupujący o to poprosi. Wówczas wszelkie kwestie możecie Państwo ustalić między sobą.
Doprecyzuję, że czym innym jest złożenie reklamacji na zakupiony towar przez Kupującego - reklamację należy przyjąć i rozpatrzyć możliwie jak najszybciej.
@Vryko masz rację. Fakt, że ktoś wystąpił o rekompensatę nie ma z tym żadnego związku. Każdy kupujący może o nią wystąpić (nie każdy ją otrzyma).