anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru po 14 dniach

rafal_janus1
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

Mam taki dziwny problem i nie wiem jak za bardzo zabrać się za tą sprawę, otóż sprzedawałem na allegro oryginalne WD-40 i kupujący kupił 2 szt (bez smarta i tego oznaczenia o zwrocie), towar został wysłany i odebrany 5 maja, w tym samym dniu kupujący stwierdził, że są: "smierdzi naftą lub ropa, pieni sie, aplikator nie oryginalny (przycisk), leje sie po rurce, pojemnik oklejony inaczej niz orginal, brak producenta, kod kreskowy z Brazyli, nie on jest producentem", oczywiście napisałem mu, że przysługuje mu zwrot i napisałem skąd pochodzą i że są na pewno oryginalne. Stwierdził (6 maja), że nie będzie się bawił w to i zgłasza to do allegro i producenta WD i nic więcej już nie napisał. Teraz (01.06.2023) obudził się ze zwrotem i już wysłał bez wcześniejszego powiadomienia mnie (14 dni ustawowe dawno minęło) i zwrot kosztował go 15,99 zł. Co mam zrobić w tym przypadku? Bo pewnie jak napiszę mu, że 14 dni minęło to on stwierdzi, że to reklamuje i tak będę musiał mu oddać. Liczyć się ze stratą: koszt WD+ jego wysyłka + zwrot? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

hardybejs
#12 Orędownik#

ja bym ch.... nie odebrała  i poabwił sie z nim w kotka i myszke do znudzenia -oficjalne pismo-- dogadaj sie z kurierem (nikogo niema w domu)

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@rafal_janus1 ja bym dla pewności skontaktował się z kupującym. Albo  lepiej zwrócić kasę i nie ruszać💩 żeby bardziej nie śmierdziało. Po prostu potraktuj to jako reklamację (bo klient zgłaszał jakieś obiekcje)

oznacz moderatorów

rafal_janus1
#8 Zapaleniec#

Wtedy zwracam za wszystko, czyli na taj transakcji tracę jakieś 25zł tak o. Ciekawie to działa u nas. Naprawdę nie ma innego sposobu na tą i takie podobne sytuacje?  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To niech składa reklamację a jak wcześniej co tam napisał ale nie złożył oficjalnej reklamacji a zwraca po czasie, nie musisz przyjmował zwrotów. Otworzył dyskusję czy coś? Zwróć mu za towar + najtańsza wysyłka w danej ofercie, oczywiście jak zgadzasz się na zwrot.

oznacz moderatorów

enigma-art_pl
#7 Wielbiciel#

Jak napisał LEW nie musisz zwracać kosztów zwrotu tylko towar + najtańsza wysyłka w danej ofercie

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

rafal_janus1 - sugeruję trzymanie się "suchych faktów" , bez żadnych domysłów. Tak podchodzi do tego Allegro, tego z czasem uczą się sprzedawcy. Jak kupujący składa reklamację - rozpatrujesz ją, pozytywnie lub negatywnie, w określonym terminie, kupujący powinien złożyć w piśmie reklamacyjnym wszystkie określone w prawie informacje i żądania. W związku z reklamacją, kupujący może zwrócić towar (zwrot towaru).

Kupujący może odstąpić od zawartej umowy i też zwrócić towar (też jest to zwrot towaru). Też musi spełnić pewne wymagania. 

LEW433 - myślę, że napisał dokładnie o co chodzi. Teraz zależy od Ciebie, co z tym zrobisz i czy zechcesz wejść kupującemu głęboko w 4-ry litery.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów