Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam taki dziwny problem i nie wiem jak za bardzo zabrać się za tą sprawę, otóż sprzedawałem na allegro oryginalne WD-40 i kupujący kupił 2 szt (bez smarta i tego oznaczenia o zwrocie), towar został wysłany i odebrany 5 maja, w tym samym dniu kupujący stwierdził, że są: "smierdzi naftą lub ropa, pieni sie, aplikator nie oryginalny (przycisk), leje sie po rurce, pojemnik oklejony inaczej niz orginal, brak producenta, kod kreskowy z Brazyli, nie on jest producentem", oczywiście napisałem mu, że przysługuje mu zwrot i napisałem skąd pochodzą i że są na pewno oryginalne. Stwierdził (6 maja), że nie będzie się bawił w to i zgłasza to do allegro i producenta WD i nic więcej już nie napisał. Teraz (01.06.2023) obudził się ze zwrotem i już wysłał bez wcześniejszego powiadomienia mnie (14 dni ustawowe dawno minęło) i zwrot kosztował go 15,99 zł. Co mam zrobić w tym przypadku? Bo pewnie jak napiszę mu, że 14 dni minęło to on stwierdzi, że to reklamuje i tak będę musiał mu oddać. Liczyć się ze stratą: koszt WD+ jego wysyłka + zwrot?
ja bym ch.... nie odebrała i poabwił sie z nim w kotka i myszke do znudzenia -oficjalne pismo-- dogadaj sie z kurierem (nikogo niema w domu)
@rafal_janus1 ja bym dla pewności skontaktował się z kupującym. Albo lepiej zwrócić kasę i nie ruszać💩 żeby bardziej nie śmierdziało. Po prostu potraktuj to jako reklamację (bo klient zgłaszał jakieś obiekcje)
Wtedy zwracam za wszystko, czyli na taj transakcji tracę jakieś 25zł tak o. Ciekawie to działa u nas. Naprawdę nie ma innego sposobu na tą i takie podobne sytuacje? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
To niech składa reklamację a jak wcześniej co tam napisał ale nie złożył oficjalnej reklamacji a zwraca po czasie, nie musisz przyjmował zwrotów. Otworzył dyskusję czy coś? Zwróć mu za towar + najtańsza wysyłka w danej ofercie, oczywiście jak zgadzasz się na zwrot.
Jak napisał LEW nie musisz zwracać kosztów zwrotu tylko towar + najtańsza wysyłka w danej ofercie
rafal_janus1 - sugeruję trzymanie się "suchych faktów" , bez żadnych domysłów. Tak podchodzi do tego Allegro, tego z czasem uczą się sprzedawcy. Jak kupujący składa reklamację - rozpatrujesz ją, pozytywnie lub negatywnie, w określonym terminie, kupujący powinien złożyć w piśmie reklamacyjnym wszystkie określone w prawie informacje i żądania. W związku z reklamacją, kupujący może zwrócić towar (zwrot towaru).
Kupujący może odstąpić od zawartej umowy i też zwrócić towar (też jest to zwrot towaru). Też musi spełnić pewne wymagania.
LEW433 - myślę, że napisał dokładnie o co chodzi. Teraz zależy od Ciebie, co z tym zrobisz i czy zechcesz wejść kupującemu głęboko w 4-ry litery.