Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu sprawy bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek .
Towar ( kamera inspekcyjna) zakupiony 15 marca, kupujący odbiera go 17 marca .
30 marca widnieje zwrot od kupującego jako " Powód zwrotu (reklamacja): inna wada bądź niezgodność towaru z umową (Jakoś obrazu zostawia wiele do życzenia, napewno jest jest to jakość hd )"
W aukcji nie ma nigdzie informacji że jest to obraz HD.
Co zrobić reklamować ? bo nie za bardzo wiem jak temat ugryźć ???
z góry dziękuję za pomoc
@ITSlawno daj link do aukcji, może katalog wprowadził w błąd 🙂
Jest to reklamacja, za Ciebie nie rozpatrzymy 🙂 przyjmij lub odrzuć Ty jesteś fachowcem w asortymencie który oferujesz 😉
@ITSlawno Problem z takimi tanimi, prostymi urządzeniami (zakładam, że to to urządzenie które znalazłem w Twojej ofercie) jest taki, że mogą mieć nawet rozdzielczość 4K ale jakość obrazu nadal pozostanie słaba - jednemu wystarczy, drugiemu nie.
W treści oferty masz podaną rozdzielczość 1280x720 oraz oznaczenie HD natomiast z tego co mi wiadomo taka rozdzielczość jest zgodnie ze standardem zwana HD Ready.
Nie uważam jednak, że jest to wprowadzenie w błąd gdyż standard określa jedynie minimalne wymagania co do rozdzielczości i taką rozdzielczość nadal można nazywać HD.
Kwestia jakości obrazu (o to pewnie się rozchodzi klientowi) to zupełnie inny temat i nie ma on związku z rozdzielczością.
Więc w mojej opinii jeśli rozdzielczość jest prawidłowa i zgodna z treścią oferty to nie ma podstaw do uznania reklamacji ALE w Twoim wypadku powinieneś dla 'świętego spokoju' rozważyć jej uznanie bo kolejny negatyw który najpewniej kupujący nie omieszka wystawić może być dla Ciebie sporym kłopotem.
https://allegro.pl/oferta/kamera-inspekcyjna-mbg-line-p120-duo-13260583994
chodzi dokładanie o tą aukcje .
Dokładnie sprawa rozgrywa się o negatyw i jedyną sensowną opcją wydaje się być zrobić zwrot gotówki chociaż i to nie gwarantuje nam negatywa
Jak widać na aukcji nie ma nic informacji o rozdzielczości ( być może to mój błąd) ale wpisując model w wyszukiwarkę jasno pisze wszędzie że jest to FHD
@ITSlawno Opis faktycznie bardzo lakoniczny.
Według specyfikacji jaką znalazłem kamera nagrywa obraz w rozdzielczości 1920x1080 ale nadal jest to zupełnie coś innego niż jakość obrazu. Widziałem kamerki samochodowe które zapisywały pliki w 4K a sam film był w jakości takiej jak telefony nagrywały w 2007 roku - czyli nic nie widać.
No jedyną opcją aby mieć szansę z tego sensownie wybrnąć jest 'udobruchanie' klienta i przyjęcie zwrotu.
@ITSlawno większość sprzedawców pisze w tytule że to FHD 😞 napisz kupującemu czy to reklamacja bo ją odrzucasz nie podawałeś że to FHD czy odstąpienie wtedy poproś o pismo bo przy rekalmacji nie wygenerujesz PDF 😞
@komis-bell Dzięki za radę właśnie jestem po kontakcie z klientem . Wydaje mi się że będzie dobrze
ITSlawno kupującemu pewnie od samego początku chodziło o zwrot produktu. Jednak zamiast wybrać jak większość bez podania powodu to chciał uargumentować swój zwrot, a że allegro opisuje to jako reklamacja to później wychodzą takie kwiatki.
W tego typu urządzeniach na aukcjach najlepiej byłoby pokazać zdjęcie z realnym ekranem podczas pracy. Fotki, które zamieściłeś mogą sugerować, że obraz jest idealnie wyrazisty w 4k (zębatki).