Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem przesyłkę sprzedającemu
Przesyłka została sprawdzona i odesłana tak jak przesłał sprzedający.
Teraz sprzedający pomniejszył koszty zwrotu bo została uszkodzona podczas transportu.
A przesyłka była ubezpieczona i zwrócona przez allegro smart .
Kto zgłasza uszkodzenia i czy sprzedający nie powinien sprawdzić przesyłki przy odbiorze.
Zwróciłaś co znaczy;"Przesyłka została sprawdzona i odesłana tak jak przesłał sprzedający. ?"
1.Czy aby napewno została tak samo zabezpieczona?
2,Czy przesyłka miała znamiona uszkodzeń zewnetrznych?
3.Czy pudełko opakowanie całe a w srodku zniszczony przedmiot?
ŚI.ER.rściuch LEW stojąc jak zwykle w obronie kupujących i wysypuje sie tu regulaminami jak zawszę.Takie przypadki w małym procencie są czasami faktycznie winą przewoznika-ale zazwyczaj 90 na 100 takich zwrotów z uszkodzeniami ,demolką z używaniem jest cwaniactwem kupujących i myślą że pod grozbą negatywa w razie czego sie podadzą .Myślę że sprzedawca miał racje zastanów sie z twojego postepowania jak to wychodzi kupujesz sobie na lajcie swój nieprzemyslany zakup !!!!bo w tv i radyjo **ALL-DROGO** reklamuje "że na allegro jest wszystko i darmowe zwroty" zwraczasz bo ci nie pasuje jak gdyby nigdy nic wkładasz drukujesz etykietke i pyk pędem do paczkomatu a tu problem!
Zawsze zanim cos kupisz przemyśl sobie dokładnie co kupujesz bo ty myslisz tak:
1.Sprzedawc zatrudnia krasnoludki do pakowania i ma ich zadarmo
2.opłaca wysyłke z dopłatą za ktura wspolnie z kurierm okrada go **ALLL---DROGO**
3.trafia mu sie klient taki jak ty- itowar wyzuca bo popsuty
4.darmowe krasnoludki wykłucaja sie z kurierem o uszkodzona paczke
Niie dobrze zrobił sprzedawca
ty kupujesz tam pracuja zywi ludzie którym sie płaci,pakuja staraj sie aby dotarła do ciebie szybko i...... nagle trafia sie grażyna z pomorskiego zakup za 100ówe i zwrot bo jej sie nie podoba ,zobacz co sie dzieje
1 wysłanie tej paczki -praca człowiek czas powiedzmy 3 zł wysyłka z doplatą powiedzmy 10 zł- ty robisz zwrot ok.
2. obsługa zwrotu nastepne 3 czasami 4 zł(korekty nagrywanie , rozpakowywanie :to wszystko k,,,, czas)
3. otwieramy paczke złom i ....... co sprzedawca znowu czas znowu kasa bo roszczenia do przewoznika za twój głupi zakup bo ci przepisy pozwalają (pewnie Lew siedzi w radzie europy;))
TERAZ CZAS NA CIEBIE I TY KUPUJĄCY POSWIĘĆ SWÓJ CZAS ZA SWOJĄ GŁUPOTĘ!!!!!!!!!!!!
Przecież w prawie jest wyraźnie napisane, za co odpowiada kupujący. Zwracając towar, ma on go zapakować tak, żeby bezpiecznie dotarł do sprzedawcy. Może go nawet wrzucić do reklamówki - jak dotarł w całości - to OK. Sam mam takie zwroty - ja owijam w "bąbelki", tekturę, a kupujący zwraca mi towar wrzucony do worka. I jak dociera w całości - to nie ma problemu.
Jakoś kupujący nie musi nagrywać żadnych filmów z uszkodzeń towaru, niezgodności z opisem, niekompletności zamówienia, nie musi reklamować u przewoźnika uszkodzeń przesyłek - Allegro rozpatruje wszystko na korzyść kupujących.
Sytuacja odwrotna - sprzedawca otrzymuje zwrot towaru, towar jest uszkodzony z powodu zbyt słabego zabezpieczenia przesyłki przez klienta. Zgodnie z prawem - to on za to odpowiada. I sprawa zamknięta - trzeba było odpowiednio zabezpieczyć towar na czas przesyłki.
SMART - to największa "kicha " - nadawcą przesyłek SMART jest Allegro. To Allegro za nie odpowiada. Jeśli kupujący chce składać reklamacje z tytułu przesyłki SMART - to może je złożyć jedynie do przewoźnika lub do nadawcy przesyłki, czyli do serwisu Allegro.
Bo lefek nie rozumie że prawo polskie stoi powyżej regulaminu jakiegoś tam allegro ktore zresztą z samym regulaminie ma zapis że regulamin ma być zgodny z prawem a jeśli by nie był obowiązuje odpowiedni artykuł prawa polskiego. Kutfa mać prawie 20 lat na allegro kupuję i nigdy nic nie sprzedałem i zrobilem 1 zwrot i 1 reklamację i nigdy nie odwaliłem sprzedawcy takiej wsi jak lew poleca... ostatnio wręcz sobie ułożył laurkę pt jak skopać sprzedawcę po jakości sprzedaży za to że raczył bronić swoich praw, nie wspomne o klepaniu takich kocopołów jak brak wiedzy jak wyglądają reklamacje po 1 stycznia 2023, pierniczenie że przysługuje zwrot kupującemu w terminie 14dni od odebrania paczki a nie od dnia kolejnego po odebraniu paczki nosz to jest kutfa podstawa podstaw policzenie terminu na odstąpienie od umowy, szczucie wszystkiego co się rusza dyskusją i negatywem bo jemu się wydaje że pracownicy allegro nie mają co robić tylko klepać dyskusje bo nie nadążają bota załączać a ten bredzi kocopoły nieznacznie ustępujące lwu
@az1rael Tłumaczenie nic nie da > jak ktoś ma skończone 4 klasy i piąty korytarz w szkole na sawannie, to co się dziwić takim wpisom > może tak jakieś małe safari? > albo odstawka do zoo w Murmańsku?
@BMWBMW1 sprawa prosta występujesz o reklamację do allegro jako do wykonawcy usługi przewozu zwrotu a od sprzedawcy wymagasz albo protokołu uszkodzenia towaru albo danych do stworzenia tego protokołu tj zdjęcia paczki, uszkodzenia paczki, uszkodzenia towaru, zabezpieczenia paczki od wewnątrz oraz dowodu zakupu. Na złożenie reklamacji masz skutecznie 7dni od dnia odbioru przez sprzedawcę, sytuacja jest o tyle konfortowa że allegro ci wypłaci prawie na pewno ap a sprzedawca może ci odrzucić wypłatę zwrotu w całości na podstawie pisma od przewoźnika np że źle spakowałeś zwrot więc uległ uszkodzeniu. Reklamację składasz powołując się na zależność wykupienia usługi smart od allegro oraz to że jest ono przewoźnikiem realizującym zwroty. Możesz iść też na udry ze sprzedawcą i pewnie też coś wywalczysz ale co się nawnerwiasz to twoje to raz allegro wypłaci ap nieobciążając sprzedawcy to dwa ty się wnerwisz i możesz zostawić negatywa to trze a sprzedawca za negatyw może podać cię do sądu cywilnego o odszkodowanie za straty w sprzedaży spowodowane celwą niesprawiedliwą opinią, a wtedy to już allegro umyje łapki i zostaniesz sam a jak finalnie dostaniesz w kuper to pretensje będziesz miał do wszystkich. Sugeruję więc działanie spokojne z głową. Pozdrawiam
@BMWBMW1 Całkowicie popieram wypowiedź @az1rael > nie słuchaj forumowego podpuszczacza > on nie potrafi nic doradzić poza > zacznij awanturę (niby dyskusję) > wystaw negatyw > nie słuchaj sprzedających > itp.
Dwa czy trzy dni temu ochrzanił jednego forumowicza, że tamten go nie słucha, że rozmawia ze sprzedawcami > za to, że tamten zaakceptował inne rozwiązanie niż od niego.
Jemu tylko zależy na ilości wpisów > ilości punktów > ilości rozwiązań > to taki Sheldon Cooper z "Teorii wielkiego podrywu" > wszystko wie najlepiej