anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty dla klienta za jedną pozycję z zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sklep-Veco-Oil
#7 Wielbiciel

Klient złożył zamówienie na kilka produktów, z czego jeden z nich zamówił podwójnie. Skontaktował się z nami telefonicznie z prośbą o zwrot środków za jedną sztukę, ponieważ potrzebuje tylko jednego opakowania, a nie dwóch. Zrobiliśmy zwrot i otrzymaliśmy na e-mailu potwierdzenie.

Jednak w Allegro zamówienie nadal widnieje jako zawierające dwa opakowania. Czy tak powinno być? Czy klient musi też coś anulować u siebie? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Sklep-Veco-Oil dobrze by było abyś miał rezygnacje z jednej sztuki to na piśmie. Będzie Ci łatwiej odzyskać rabat transakcyjny i w przyszłości do ewentualnych dyskusji.

Po zwrocie ilości w zamówieniu nie zmieniają się/nie są korygowane samoczynnie.

oznacz moderatorów