Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zapłacił za towar za pośrednictwem PayU. Towaru aktualnie brak i prosi o zwrot wpłaty. Na koncie allegro nie mam wystarczających środków żeby zwrócić bezpośrednio klientowi. Pieniądze trafiły na konto firmowe. Czy mogę zwrócić ten przelew (chodzi o odpowiedź na PayU) do klienta bezpośrednio z banku i czy klient odzyska środki a jeśli tak to ile czasu to zajmuje?
Możesz zwrócić je bezpośrednio na konto jakie ci poda .Czas zależy od banku ,zwykle do 3 dni powinny być na jego koncie.
@kolekcjoner608 3 dni to tylko za pośrednictwem Allegro Finanse, bez pośrednika jest znacznie szybciej.
@xyz96 Pisząc do 3 dni miałem na myśli wszystkie warianty ,ale masz rację bez pośredników jest szybciej .
@ChatkaWesola Tak, możesz oddać pieniądze zwykłym przelewem na konto bankowe wskazane przez kupującego. To nie jest zabronione. Klient otrzyma zwrot wpłaty z dnia na dzień.
Dziękuję za pomoc. Chodzi jednak o to, że wysłany został do klienta mail z prośbą o podanie nr rachunku na który należy dokonać zwrotu wpłaconych pieniędzy jednak klient nie odpisuje. Czy zatem przelew - zwrot tego samego przelewu na PayU jest wyjściem z sytuacji. Czy zwrot na PayU trafia na konto pierwotne z którego przelew został zlecony?
@ChatkaWesola Nie, taki przelew nie zostanie poprawnie zaksięgowany. Poczekaj na odpowiedź od klienta. Spróbuj się z nim skontaktować np. telefonicznie. Może przegapił maila.