anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty do klienta

ChatkaWesola
#7 Wielbiciel#

Klient zapłacił za towar za pośrednictwem PayU. Towaru aktualnie brak i prosi o zwrot wpłaty. Na koncie allegro nie mam wystarczających środków żeby zwrócić bezpośrednio klientowi. Pieniądze trafiły na konto firmowe. Czy mogę zwrócić ten przelew (chodzi o odpowiedź na PayU) do klienta bezpośrednio z banku i czy klient odzyska środki a jeśli tak to ile czasu to zajmuje?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Możesz zwrócić je bezpośrednio na konto jakie ci poda .Czas zależy od banku ,zwykle do 3 dni powinny być na jego koncie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@kolekcjoner608 3 dni to tylko za pośrednictwem Allegro Finanse, bez pośrednika jest znacznie szybciej.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@xyz96 Pisząc do 3 dni miałem na myśli wszystkie warianty ,ale masz rację bez pośredników jest szybciej .

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ChatkaWesola Tak, możesz oddać pieniądze zwykłym przelewem na konto bankowe wskazane przez kupującego. To nie jest zabronione. Klient otrzyma zwrot wpłaty z dnia na dzień.

oznacz moderatorów

ChatkaWesola
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za pomoc. Chodzi jednak o to, że wysłany został do klienta mail z prośbą o podanie nr rachunku na który należy dokonać zwrotu wpłaconych pieniędzy jednak klient nie odpisuje. Czy zatem przelew - zwrot tego samego przelewu na PayU jest wyjściem z sytuacji. Czy zwrot na PayU trafia na konto pierwotne z którego przelew został zlecony?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ChatkaWesola Nie, taki przelew nie zostanie poprawnie zaksięgowany. Poczekaj na odpowiedź od klienta. Spróbuj się z nim skontaktować np. telefonicznie. Może przegapił maila.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów