Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
12 lipca zwróciłam kupującemu wpłatę za anulowane zamówienie. Jednocześnie wystąpiłam o zwrot prowizji.
U mnie figuruje:
Klient zwrotu nie otrzymał. Ja zwrotu prowizji również nie otrzymałam.
Co się zadziało? allegro coś blokuje?
Niemożliwe, ale: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@www_gemix_pl Proszę, wskaż numer zamówienia, którego to dotyczy.
zamówienie cca6a9f0-36c0-11ef-89c6-6573765bf20e
Zwrot środków dla xxx NR ZWROTU 45353323-4015-11ef-8bca-ad4d8b77a8e8
@www_gemix_pl Kupujący otrzymał zwrot środków. Jeśli go nie widzi, proszę, przekaż mu, aby skontaktował się z nami przez formularz.
Kwestię rabatu transakcyjnego konsultuję z odpowiednim zespołem. 🙂