Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chcę zwrócić klientce wpłatę za zamówienie nr 50764920-02ff-11ef-bc38-1dcb14a8e63c, ale należną kwotę chcę pomniejszyć o moje koszty związane z wysyłką towaru. Paczka nie została odebrana z paczkomatu przez zamawiającą. Jakie koszty poniosłam w związku z wysłaniem przesyłki? Oczywiście prowizja od sprzedaży, o której zwrot wypełnię wniosek jak zwrócę wpłatę, dopłata do SMART (czy tą kwotę ktoś mi zwróci w związku z tym, że to klient nie odebrał paczki, a ja się wywiązałam z umowy?). Zwrot był darmowy. Czy o czymś zapomniałam?
Proszę o pomoc @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
twoja dopłata do smarta jest kosztem dostarczenia paczki, za którą nie możesz potrącić klientce
zwrotne ewentualne koszta są prawnie po stronie kupującego
Słucham potrącić za poniesione koszty, wysyła Smart! nie możesz potrącać kupujący ma darmowy zwrot.
Nawet jeśli to kupująca nie wywiązała się z umowy? Gdyby napisała, że nie chce paczki zanim bym ją wysłała, nie było by kosztu dopłaty do Smart. Czyli wynikła ona ewidentnie z wysyłki, której mogłam uniknąć. Klientka zignorowała fakt, że zrezygnowała z zamówienia i nie poinformowała mnie o tym. W takiej sytuacji również ja ponoszę koszt w/w dopłaty?