anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot wpłaty za nieodebraną przesyłkę, a koszty sprzedawcy

wiki0441
#13 Ambasador#

Witam, chcę zwrócić klientce wpłatę za zamówienie nr 50764920-02ff-11ef-bc38-1dcb14a8e63c, ale należną kwotę chcę pomniejszyć o moje koszty związane z wysyłką towaru. Paczka nie została odebrana z paczkomatu przez zamawiającą. Jakie koszty poniosłam w związku z wysłaniem przesyłki? Oczywiście prowizja od sprzedaży, o której zwrot wypełnię wniosek jak zwrócę wpłatę, dopłata do SMART (czy tą kwotę ktoś mi zwróci w związku z tym, że to klient nie odebrał paczki, a ja się wywiązałam z umowy?). Zwrot był darmowy. Czy o czymś zapomniałam?

Proszę o pomoc  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Biale_Stokrotki
#11 Animator#

twoja dopłata do smarta jest kosztem dostarczenia paczki, za którą nie możesz potrącić klientce 

zwrotne ewentualne koszta są prawnie po stronie kupującego 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Słucham potrącić za poniesione koszty, wysyła Smart!  nie możesz potrącać kupujący ma darmowy zwrot.

oznacz moderatorów

wiki0441
#13 Ambasador#

Nawet jeśli to kupująca nie wywiązała się z umowy? Gdyby napisała, że nie chce paczki zanim bym ją wysłała, nie było by kosztu dopłaty do Smart. Czyli wynikła ona ewidentnie z wysyłki, której mogłam uniknąć. Klientka zignorowała fakt, że zrezygnowała z zamówienia i nie poinformowała mnie o tym. W takiej sytuacji również ja ponoszę koszt w/w dopłaty?

oznacz moderatorów