anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za nieodebrana przesyłke

Olina_Cars
#8 Zapaleniec#

Witam

Jestesmy nowi wiec mam pytanie :

 

Mamy kilka nie odebranych przeysłek przez klientow. Czy przy zwrocie mamy prawo potracacac kwote naliczona przez kuriera?

 

Przykład z dzis Pani zagroziła ze jak paczka nie dojdzie nastepnego dnia  to nie odbierze.

Tak tez uczyniła a nam zostala naliczona opłata za zwrot 13,99 czy mamy ja odliczyc od kwoty zwrotu.

mamy załozona dyskusje z Pania 

 

 

 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

darwik-firma
#12 Orędownik#

masz potrąci za wysłke w obie strony co chcesz pracowac h...i na kapelusz  

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Olina_Cars koszt zwrotu ponosi kupujący , owszem jeśli firma kurierska naliczyła opłatę za zwrot to masz pełne prawo tą kwotę odliczyć od zwrotu środków .

Pytanie dodatkowe , opóźnienie wynikło z winy firmy kurierskiej czy u Was był poślizg ?

oznacz moderatorów

Olina_Cars
#8 Zapaleniec#

Paczka nadana w punkcie dpd pickup po godzinie o godz 15:23 odebrane przez kuriera dzien pozniej

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wszystko zależy z jakiego powodu to nieodebrane, za zwrot zawsze koszty ponosi kupujący ale są wyjątki>Smart, paczkomat.

oznacz moderatorów

Olina_Cars
#8 Zapaleniec#

był to allegro kurier dpd SMART

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To możesz nie móc niczego potrącać, kupujący powinien odstąpić od umowy zakupu(zrobić zwrot).

oznacz moderatorów

Olina_Cars
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

jakas pomoc ? Zwrot jezeli nie odebrał ? Dlaczego mam ponosic koszt 13,99 za widzimi sie klienta 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Olina_Cars w takiej sytuacji, możesz wymagać zwrotu poniesionych kosztów od kupującej. Jest to szkoda z tytułu niewykonania/nienależytego wykonania zobowiązania (art 471 KC).

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Olina_Cars
#8 Zapaleniec#

Czyli od kwoty ktora bedziemy zwracac odliczamy kwote za kuriera.

Jezeli kupujacy wystawi za to negatywa to czy allegro zainterweniuje ?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Olina_Cars nie , allegro nie zainterweniuje , w konsekwencji Twoje oferty stracą oznaczenie ,,smart ,, i dalej idąc...... za spadkiem jakości czai się ograniczenie fukcjonalności konta .

oznacz moderatorów

Olina_Cars
#8 Zapaleniec#

Czyli klient nie odbiera przesyłki  to jesesmy obciazeni kosztami od przewoznika(mogł ktos odebrac i zwrocic koszta byłyby 5x mniejsze)

Według prawa mozmy odliczyc koszty przesyłki ale jak to zrobimy narazamy sie na min negatywa. Jak takie sytuacje  najlepiej rozwiazywac  ? 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

oddać i przeprosić że spóźniona. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Olina_Cars w takiej sytuacji ocena negatywna (o ile będzie zgodna z naszym regulaminem) nie zostanie usunięta. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Olina_Cars Nie możesz nic potrącić i nic zrobić bo towar nie zależy do Ciebie 🙂 Ale klient ma już zobowiązania wobec Ciebie 😞

Masz dwa wyjścia walczyć i żądać zwrotu kosztów wysyłki i czekać na odbiór zamówienia lub pokrycie kosztów ponownej wysyłki albo pójść na małe ustępstwo przyjąć zwrot po nie wywiązaniu się z umowy, ( jak zakup w smarcie ) to dla Ciebie bez różnicy bo koszt powrotu i tak pokrywa przy odstąpieniu konsument więc oddajesz pomniejszone o koszty powrotu paczki 🙂 a jak bez smart to jesteś w plecy jeden koszty wysyłki ale śpisz spokojnie, decyzja zależy do Ciebie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów