Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jestesmy nowi wiec mam pytanie :
Mamy kilka nie odebranych przeysłek przez klientow. Czy przy zwrocie mamy prawo potracacac kwote naliczona przez kuriera?
Przykład z dzis Pani zagroziła ze jak paczka nie dojdzie nastepnego dnia to nie odbierze.
Tak tez uczyniła a nam zostala naliczona opłata za zwrot 13,99 czy mamy ja odliczyc od kwoty zwrotu.
mamy załozona dyskusje z Pania
masz potrąci za wysłke w obie strony co chcesz pracowac h...i na kapelusz
@Olina_Cars koszt zwrotu ponosi kupujący , owszem jeśli firma kurierska naliczyła opłatę za zwrot to masz pełne prawo tą kwotę odliczyć od zwrotu środków .
Pytanie dodatkowe , opóźnienie wynikło z winy firmy kurierskiej czy u Was był poślizg ?
Paczka nadana w punkcie dpd pickup po godzinie o godz 15:23 odebrane przez kuriera dzien pozniej
Wszystko zależy z jakiego powodu to nieodebrane, za zwrot zawsze koszty ponosi kupujący ale są wyjątki>Smart, paczkomat.
był to allegro kurier dpd SMART
To możesz nie móc niczego potrącać, kupujący powinien odstąpić od umowy zakupu(zrobić zwrot).
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
jakas pomoc ? Zwrot jezeli nie odebrał ? Dlaczego mam ponosic koszt 13,99 za widzimi sie klienta
@Olina_Cars w takiej sytuacji, możesz wymagać zwrotu poniesionych kosztów od kupującej. Jest to szkoda z tytułu niewykonania/nienależytego wykonania zobowiązania (art 471 KC).
Czyli od kwoty ktora bedziemy zwracac odliczamy kwote za kuriera.
Jezeli kupujacy wystawi za to negatywa to czy allegro zainterweniuje ?
@Olina_Cars nie , allegro nie zainterweniuje , w konsekwencji Twoje oferty stracą oznaczenie ,,smart ,, i dalej idąc...... za spadkiem jakości czai się ograniczenie fukcjonalności konta .
Czyli klient nie odbiera przesyłki to jesesmy obciazeni kosztami od przewoznika(mogł ktos odebrac i zwrocic koszta byłyby 5x mniejsze)
Według prawa mozmy odliczyc koszty przesyłki ale jak to zrobimy narazamy sie na min negatywa. Jak takie sytuacje najlepiej rozwiazywac ?
oddać i przeprosić że spóźniona.
@Olina_Cars w takiej sytuacji ocena negatywna (o ile będzie zgodna z naszym regulaminem) nie zostanie usunięta.
@Olina_Cars Nie możesz nic potrącić i nic zrobić bo towar nie zależy do Ciebie 🙂 Ale klient ma już zobowiązania wobec Ciebie 😞
Masz dwa wyjścia walczyć i żądać zwrotu kosztów wysyłki i czekać na odbiór zamówienia lub pokrycie kosztów ponownej wysyłki albo pójść na małe ustępstwo przyjąć zwrot po nie wywiązaniu się z umowy, ( jak zakup w smarcie ) to dla Ciebie bez różnicy bo koszt powrotu i tak pokrywa przy odstąpieniu konsument więc oddajesz pomniejszone o koszty powrotu paczki 🙂 a jak bez smart to jesteś w plecy jeden koszty wysyłki ale śpisz spokojnie, decyzja zależy do Ciebie 🙂