Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sprzedajemy produkty elektroniczne wraz z możliwością kupna dodatkowej gwarancji zewnętrznej. Gdy ktos zdecyduje się wykupić dodatkową gwarancję, my ją rejestrujemy aby była obowiązująca, lecz nadal nie jest to nasz produkt i nie mozemy go tak po prostu anulować, gdy klient sie rozmyśli z zakupu. W regulaminie allegro wyczytałem, że możemy odmowić zwrotu produktów cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym. Czy taka gwarancja zalicza się do takich produktów? Jak w takim wypadku mozemy uniknąć niepotrzebnych strat?
@alleloombard162 produkty cyfrowe nie podlegają zwrotowi a myślicie że kupujący zwróci samą gwarancję ? według mnie taka gwarancja jest usługą która została wykonana wiec też nie powinna podlegać zwrotowi ?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ potrzebna porada 🙂
@alleloombard162 Cześć. Skonsultuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@alleloombard162 Dziękuję za cierpliwość, skonsultowałam tę sprawę i wracam z odpowiedzią.
Przede wszystkim gwarancja to nie jest produkt, tylko usługa. Można odstąpić od umowy usługi, np. przy ubezpieczeniu czy kredycie nadal przysługuje prawo 14 dni na rozmyślenie się i odstąpienie od umowy.
Można powołać się tutaj na artykuł 28. Ustawy o prawach konsumenta. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
2) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
@alleloombard162 a co miałeś podane w zakładce zwroty?
Ubezpieczenia również podlegają możliwości rezygnacji wciągu 14 dni.