Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Sprzedaję okazjonalnie (pozbywam się rzeczy z których już nie korzystam) jako osoba prywatna. Dorobiłem się Smarta i umożliwiam zwrot w ciągu 14 dni. Orientuję się jak wygląda kwestia zwrotu środków w takim przypadku, ale wolę się upewnić jak to wygląda tutaj, żeby tego Smarta nie stracić.
Kupujący kupił, zgłosił zwrot dwóch rzeczy z powodu "zakup przez pomyłkę". Nie zleciłem zwrotu środków bo do tej pory w systemie jest tylko "Zwrot zgłoszony", a nie zmienił statusu na "w drodze". Jutro upływa termin odesłania przedmiotów przez kupującego, ja nadal nie mam paczki zwrotnej (system nie wskazuje żeby miała być nadana).
Z tego co rozumiem nie muszę zwracać środków kupującemu do odesłania mi przez niego rzeczy od których zakupu odstąpił. Jeśli minie 14 dni (jutro), to jako osoba prywatna (firma w sumie też by chyba nie musiała) nie muszę przyjmować zwrotu, ani nie muszę zwracać pieniędzy. Rozumiem też, że to, że jeszcze nie zwróciłem środków kupującemu nie gryzie się z regulaminem Allegro.
Bardzo proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów i koleżanki.
Pozdrawiam
@RCPilots czas na zwrot wpłaty to 14 dni, ale sprzedający może się wstrzymać ze zwrotem do czasu otrzymania przedmiotu.
Więc tak, nie musisz zwracać środków, może kupujący się rozmyślił, ja bym dla pewności napisała do tej osoby z pytaniem czy ten zwrot jest aktualny, żeby mieć jasną sytuację 🙂
Hej, dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze jedno pytanie. Zapomniałem napisać, ale termin już i tak minął. Kupujący się ze mną nie kontaktował więc chyba rzeczywiście był to zwrot zgłoszony przez pomyłkę. Co mam teraz zrobić? Mam kliknąć w decyzję zwrotową i odrzucić zwrot, czy wystarczy nic nie robić?
@RCPilots Możesz odrzucić zwrot, ale możesz też w ogóle nie reagować. Decyzja należy wyłącznie do Ciebie.