Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Poprzez aktualizacje systemu sprzedawca miał zaniżone ceny. Wysłałam i opłaciłem zakupy lecz sprzedawca poinformował mnie ze przez wzgląd na zaniżone ceny dokonał zwrot przez Allegro. Za zakupy zapłaciłam częściowo kuponem a częściowo gotówką z konta osobistego. Jak mogę sprawdzić czy otrzymam ten zwrot i kiedy? Gdyz chciałabym zamówić w tym przypadku inne zakupy z wykorzystaniem kuponu którym zaplaci
@Grazia10061970 Gdy sprzedawca zwraca pieniądze, Allegro informuje Cię o tym mailem. Jeżeli maila nie było, sprzedawca mógł wpłaty nie zwrócić. Jeśli jednak mail był i sprzedający pieniądze oddał, środki powinny wrócić do Ciebie w ciągu około 3 dni roboczych. 24 godziny po zwrocie wpłaty przez sprzedającego, kupon powinien wrócić do zakładki Kupony; https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony
Jeżeli kupon nie wróci, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
Jeżeli sprzedający nie zwróci wpłaty, pisz do niego tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Tak na marginesie - nie musisz się godzić na żaden zwrot wpłaty. Została zawarta prawnie wiążąca umowa i sprzedający jest zobowiązany do wysyłki przedmiotu po cenie, jaką zapłaciłaś.
@Grazia10061970 Sprzedający dzisiaj rano zlecił zwrot całej kwoty za zakupy. Powinnaś otrzymać wiadomość mejlową.