ZWROT

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący kupił przedmiot za 7,99 - nie odebrał towaru , nadał zwrot. Czy muszę oddawać zapłatę kupującemy - jeśli ona przewyższa koszt przesyłki zwrotnej ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wysłany? zwracasz całość. Wysłany ze Smartem zwracasz koszt zakupu+ najtańszą wysyłkę w tej ofercie, bez Smarta zwracasz koszt zakupu + najtańszą wysyłkę w tej ofercie- koszt zwrotu to koszt kupującego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PogotoVet rachunek jest prosty jeśli klient jest konsumentem , a Ty przedsiębiorcą
Zwracasz
towar + najniższy koszt przesyłki z cennika oferty / z chwili zakupu / i minus koszt powrotu jeśli takim zostałeś obciążony .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PogotoVet Nie odebrał - nadał zwrot, napisz mi proszę jak to zrobił 😄
Istotne w tym wszystkim jest to czy odstąpił od umowy i kiedy to nastąpiło ?
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pewno nie odebrał i odstąpił od umowy przez Allegro, tak zawracasz najlepiej wszystko co wpłacił.