Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
KLIENT KUPIŁ TOWAR ZA 39 ZŁ I ZAŁACIŁ 10,95 ZŁ ZA PRZESYŁKE. DOKONAŁ ZWROTU BO MU NIE PASOWAŁO. CZY MUSZ ZWRÓCIC KOSZT PRZESYŁKI ?
Jeśli była to najniższa forma płatności za wysyłkę to musisz bez gadania.
@fkbruk prowadzisz firmę i nie znasz UK poczytaj dziś wieczorem zanim wpadniesz w kłopoty 🙂
Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia towaru.
Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy
zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest
zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych
kosztów.
Tu chodzi o różnicę w pobraniu, czy jak masz tańszą dostawę a kupujący wybrał droższą ( nie liczymy tu smarta )
tak.
i nie krzycz...
@fkbruk zwracasz najtańszą cenowo opcję dostawy na odległość z oferty zakupu
@fkbruk Koszt zakupu i koszt najtańszej dostawy w tej ofercie, nie liczy się Smart.
właśnie o smarta mi chodziło jak go interpretowac.