Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Konto firmowe zostało zablokowane, środki już zużyte. Nie możemy sprzedawać, więc nic nie zasila naszych finansów. Zostało jednak kilka spraw, w których musimy wykonać zwrot do klienta. Oczywiście nie chcemy czekać 14 dni na zdjęcie blokady.
Czy możemy bezpiecznie poprosić klienta o dane konta, czy będzie to niezgodne z jakimiś przepisami? Niestety nie doszukałam się nigdzie żadnych wytycznych.
Tak, możecie oddać pieniądze bezpośrednio na rachunki bankowe kupujących. Nie jest to niezgodne z żadnymi zasadami. Będziecie mieć potwierdzenia przelewów.
Dzięki!
A czy macie jakąś radę, jak skontaktować się z takim klientem? Nie ze wszystkimi nam się to uda, ponieważ część wiadomości na czacie jest również zablokowana.
Dyskusje są czynne, ale chyba tylko klient może ją otworzyć?