Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak rozliczacie zwroty z księgowością. Przekazujecie im tylko, że był zwrot na allegro i dołączacie paragon/ fakturę? czy w jakiś inny sposób? Czy to wystarczy, czy potrzebny do Urzędu Skarbowego protokół zwrotu?
Można to robić na różne sposoby.
Znajomy sam sobie to załatwia korzystając z e-księgowości. Opcja "anulowanie paragonu", podpina paragon, oczywiście robi korektę ale nie musi jej podłączać.
Ja robię całość, czyli robię korektę, podpinam pod to zwrócony paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy i to idzie do biura rachunkowego, które mnie rozlicza.
Gorzej - gdy klient nie odeśle paragonu (pamiętaj, że to Ty musisz udowodnić US, że do danego zdarzenia nie doszło). Wtedy dodatkowo drukuję: paragon na A4, potwierdzenie zamówienia, potw. wpłaty i potwierdzenie zwrotu środków kupującemu. Można jeszcze dołączyć list przewozowy ze zwrotu.
Oświadczenia o odstąpieniu nie dołączę, bo klient poprzez allegro mi takiego nie dostarcza ( tak robię na swoim sklepie), ale właśnie nie wiem skąd wziąć dokument, potwierdzający, że klient zwrot poprzez allegro?
SklepDekorantka - jak kupujący z Allegro robi Ci zwrot, to masz info na e-mail. Drukujesz go. Może sprawdź sobie w ustawieniach konta, jakie masz odhaczone opcje otrzymywanych informacji z Allegro. Jak nie otrzymujesz takich informacji - napisz na czacie z pracownikiem Allegro, ja jestem zadowolony z tego sposobu rozwiązywania problemów.
@SklepDekorantka ja drukuję zwrot allegro - potwierdzenie zwrotu z allegro finanse lub przelew z banku - etykieta zwrotu i masz 100% dowód na zwrot dla US 😄
okej, właśnie o to mi chodziło jakie dokumenty dołączacie, gdyż z allegro nie mamy protokołu zwrotu od klienta 😉
Jak przy pełnej księgowości potwierdzacie zwrot kasy z AF? tu się nie da wydrukować potwierdzenia, że oddaliśmy kasę???
Zawsze oddawałam kasę z konta firmowego, wiadomo jest potwierdzenie. Ale teraz Allegro nie zwróci prowizji jeśli dokona się zwrotu z konta firmowego a nie AF.