Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił chęc zwrotu towaru,kwota do zwrotu wyświetla mi się bez kosztów przesyłki,które poniusł, natomiast w formularzu napisał że muszę mu zwrócić razem z kosztami przesyłki. Czy faktycznie muszęmu zwrócić za wysyłkę również?
@MIA2022pg jeżeli jesteś przedsiębiorca to tak. Oddajesz cenę towaru i najtańszy koszt transportu w danej ofercie. Jak przejdziesz do zakładki Zwroty towarów i w konkretnym zwrocie klikniesz Decyzja zwrotna - Zwróć wybrana kwotę - kwota do zwrotu powinna się sama ustawić
@MIA2022pg jeśli klient jest konsumentem , a Ty przedsiębiorcą i zwrócony jest cały zakup ,tak musisz oddać najniższy koszt przesyłki jaki klient miał do wyboru zawierając transakcję .