anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

29.09.2025r,opłaciłam usługę smart a dziś tj.01.10. 2025. zamawiwijąc przesyłkę policzono mi opłatę

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:48707006
#7 Wielbiciel
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48707006 zamówienie nie spełnia warunków Smart!, dlatego została naliczona opłata za przesyłkę. Dostawa w ramach Smart! jest bezpłatna przy zakupach od 45 zł (od jednego sprzedającego) dla zamówień do punktów lub od 65 zł (od jednego sprzedającego) dla dostaw kurierem. Tutaj zamówienie składało się z 3 różnych produktów poniżej 45 zł, od 3 różnych sprzedawców. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mix-mce
#14 Krzewiciel

żeby nie trzeba było płacić za wysyłkę usługę SMART musi obsługiwać też sprzedający.

oznacz moderatorów