anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Family, lecz brak smart...

Tasiek_1
#2 Obserwator#

Witam, należę do rodziny, ogólnie mamy smart natomiast na swoim koncie mam informacje że "W Twojej Rodzinie nie dzielicie się Allegro Smart!" Co robić? W jaki sposób mogę się skontaktować bezpośrednio z kimś z allegro w tej sprawie?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Dziel się Smartem tylko założyciel rodziny, jak ma to inni też mają.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Tasiek_1 Organizator grupy rodzinnej w tej zakładce musi zaznaczyć, że dzieli się usługą z bliskimi. Tylko wtedy wszyscy będziecie mogli korzystać z darmowych dostaw udostępnianych przez niego.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Tasiek_1
#2 Obserwator#

Problem w tym że organizator ma zaznaczone dzielenie usług z bliskimi..

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Tasiek_1 W takim razie napisz, w którym miejscu widzisz informację, że w rodzinie nie dzielicie się Smartem i daj znać czy inni członkowie rodziny mają ten sam problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów