Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moja transakcja polegałą na tym że za część zamówienia płaciłam kuponami z kart podarunkowych, a za część inaczej, a konkretnie: po tym jak okazało się że nie jest dostępna opcja przelewu z mojego banku, ani przelewu tradycyjnego, a zapłata kartą kredytową się nie udała, musiałam anulować zakup. Nie pobrano mi pieniędzy z karty, ale moje kupony przepadły. W FAQ znalazłam informację że powinny wrócić do zakładki Kupony, ale ich tam nie ma, a jak próbuję użyć ponownie kodu to dostaję informację że kupon został już zużyty.
Napisałam do sprzedawcy żeby zwrócił mi te kupony ale napisał ze to nie jego sprawa tylko promocja allegro. Kto w takim razie powinien mi zwrócić te kupony?
@seledynowysmok skoro nie zapłacone czemu sprzedawca ma coś oddawać 😞
Kupon powinien wrócić do 24 h o ile anulowałaś płatność !!! jak nie wróci do jutra napisz do allegro
@seledynowysmok Płatność do tego zamówienia nie była anulowana, dlatego kupony nie mogły się odświeżyć. W ciągu kilku minut powinny być dostępne ponownie do wykorzystania.
Czyli kiedy anuluję zakup trzeba jeszcze dodatkowo anulować płatność? Nie wiedziałam. Gdzie znajdę tę opcję (na przyszłość)?
BTW: Dzięki, kupony wróciły na konto 🙂
Anulować płatność możesz tylko jakiś czas, później nie ma takiej opcji jest tylko anulowanie zakupu albo zwrot, i także kupony wracają tylko już może to być inny przedział czasowy.
@seledynowysmok Rozpoczętą płatność możesz anulować przed anulowaniem zamówienia w zakładce Moje zakupy.