Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Zamówiłem produkt z przesyłką do paczkomatu InPost w ramach Allegro Smart. Niestety, nie zdążyłem tej paczki odebrać i wróciła do nadawcy. Co powinienem zrobić, aby odzyskać pieniądze za zamówiony produkt? Czy sprzedawca może zażądać ode mnie dodatkowych pieniędzy za przesyłkę powrotną?
jozefino2009 prześlij sprzedacy rezygnację z zakupu , nalepiej ,, moje zakupy - szczegóły - zwróć zakup ,, Sprzedawca odda Ci wszystkie środki jaki wpłaciłeś .
@jozefino2009 Nie, sprzedawca nie może żądać od Ciebie żadnych dodatkowych pieniędzy, tylko musi Ci oddać całą wpłatę. Wejdź w zakładkę Moje zakupy i tam kliknij Zwrot towaru, wypełnij formularz i wyślij. Nie ma większego znaczenia, co w formularzu wpiszesz, wybierz tylko "odstąpienie". Będzie to Twoje odstąpienie od umowy. Możesz też zamiast tego wysłać sprzedawcy zwykłego maila z rezygnacją z towaru. W takiej sytuacji sprzedający będzie musiał oddać Ci całą wpłatę. Powrót przesyłki paczkomatem jest darmowy.
@jozefino2009 Skoro nie odebrałeś z własnej winy to weż to "na klatę", a nie kombinuj jak by tu przerzucić odpowiedzialność na sprzedawce. Moim skromnym zdaniem powinieneś pokryć koszty przesyłki zwrotnej (zwrot nastąpił z Twojej winy, nie z winy sprzedającego)
@jozefino2009 w tym przypadku nie, bo paczka w smarcie wraca bez opłat 🙂 Najlepiej odstąp od umowy ja radzi @mdrogeria i zakup ponownie to samo, cała transakcja ( smart ) obejdzie się bez kosztów da sprzedawcy i Ciebie, ale jeśli sprzedawca by poniósł koszty ( brak smarta ) paczki powrotnej to co byś nie zrobił jesteś w plecy bo przy zwrocie koszt odesłania pokrywa kupujący 😞 więc przy odstąpieniu sprzedawca potrącił by za odesłanie.