Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam tkanine, nie odpowiedni materiał.
Chciałam zwrócić i użyłam zwrot smart, Sprzedający odpisał mi:
"Dzień dobry
W aukcji znajduje się informacja:
"Prosimy o przemyślane zakupy, produkt NIEPREFABRYKOWANY odcinek odcięty z rolki nie podlega zwrotowi."
Niestety nie przyjmiemy zwrotu tkaniny. Odesłana będzie oczekiwała na odbiór przez kupującego we własnym zakresie"
Czy ma sprzedający do tego prawo?
Co tzn. nieodpowiedni materiał? jeżeli sprzedający wysłał coś innego niż w ofercie to masz prawo do reklamacji i nie jest ważne że produkt był NIEFABRYKOWANY.
@wiolka1252 Ma prawo w takim przypadku odmówić przyjęcia zwrotu bez podania przyczyny, czyli rezygnacji bez powodu. Musi jednak przyjąć zwrot w ramach reklamacji, czyli gdy zgłaszasz niezgodność z opisem lub jakiekolwiek wady towaru.
@wiolka1252 tu niestety sprzedawca ma rację Ustawa Konsumencka
Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana