anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
hoguera7
#8 Zapaleniec#

Posiadałam allegro smart w ramach family do 21.04. Przed tym terminem nie pokazała sie opcja wykupienia kolejnego pakietu. Osoba udostępniająca mi smart wykupiła pakiet i ponownie mnie podpięła. Do dziś (12.05) widnieje na moim koncie status AKTYWNY z data 21 04. Nie mogę korzystać z udostępnionego smarta.

Korzystam tylko z aplikacji. Próbowałam sie przelogować, odinstalować i zainstalować aplikację ponownie, a nawet odłączyć się z smart family i podpiąć ponownie. Nic nie poskutkowało, nadal widnieje status aktywny do 21.04 i nie mogę korzysrać  z udostępnionego pakietu.

Support przyjął zgłoszenie, ale poradził poczyścić ciasteczka na stronie. Po moim ponownym kontakcie nie dostałam już odp. Brak również odp na zgłoszebie wysłane przez osobę udostępniająca smart.

Co polecacie jeszcze sprobować?

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Zmieniły się warunki - SMART Family jest wygaszane.

oznacz moderatorów
hoguera7
#8 Zapaleniec#

Byćmoże, ale do 30.06 powinnam mieć możliwość korzystania z uslugi. Tymczasem tak nie jest.

oznacz moderatorów
biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Wyjaśnicie koleżance powód? Proszę 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hoguera7 Poproś organizatora swojej Allegro Family, aby wszedł na tę stronę i sprawdził, czy ma tam opcję "podziel się". Jeśli tak, niech w nią kliknie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
hoguera7
#8 Zapaleniec#

@mariusz2e1

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hoguera7 dziękuję, poproś organizatora swojej Allegro Family, aby wszedł na tę stronę i sprawdził, czy ma tam opcję "podziel się". Jeśli tak, niech w nią kliknie. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
hoguera7
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za informacje i pomoc. Problem rozwiązany. Tematndo zamknięcia 🙂

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@hoguera7 Cieszę się, że mogłam pomóc i polecamy się na przyszłość 🙂 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów