Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Posiadałam allegro smart w ramach family do 21.04. Przed tym terminem nie pokazała sie opcja wykupienia kolejnego pakietu. Osoba udostępniająca mi smart wykupiła pakiet i ponownie mnie podpięła. Do dziś (12.05) widnieje na moim koncie status AKTYWNY z data 21 04. Nie mogę korzystać z udostępnionego smarta.
Korzystam tylko z aplikacji. Próbowałam sie przelogować, odinstalować i zainstalować aplikację ponownie, a nawet odłączyć się z smart family i podpiąć ponownie. Nic nie poskutkowało, nadal widnieje status aktywny do 21.04 i nie mogę korzysrać z udostępnionego pakietu.
Support przyjął zgłoszenie, ale poradził poczyścić ciasteczka na stronie. Po moim ponownym kontakcie nie dostałam już odp. Brak również odp na zgłoszebie wysłane przez osobę udostępniająca smart.
Co polecacie jeszcze sprobować?
Zmieniły się warunki - SMART Family jest wygaszane.
Byćmoże, ale do 30.06 powinnam mieć możliwość korzystania z uslugi. Tymczasem tak nie jest.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wyjaśnicie koleżance powód? Proszę 🙂
@hoguera7 Poproś organizatora swojej Allegro Family, aby wszedł na tę stronę i sprawdził, czy ma tam opcję "podziel się". Jeśli tak, niech w nią kliknie.
@mariusz2e1
@hoguera7 dziękuję, poproś organizatora swojej Allegro Family, aby wszedł na tę stronę i sprawdził, czy ma tam opcję "podziel się". Jeśli tak, niech w nią kliknie.
Dziękuję za informacje i pomoc. Problem rozwiązany. Tematndo zamknięcia 🙂
@hoguera7 Cieszę się, że mogłam pomóc i polecamy się na przyszłość 🙂