Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Witam serdecznie, mam problem z kontem allegro a właściwie z zakupem towarów przez aplikację Allegro android.
Po wybraniu towaru z koszyka i przejściu w następne okienko wyboru płatności i adresu dostawy aplikacja zawiesza się i przechodzi do poprzedniego okna.
Zalogowałem się na tym samym telefonie na inne konto i ten problem nie występuje, więc problem leży w moim koncie.
Kiedy robię zakupy na komputerze przez przeglądarkę problem nie występuje. Pliki cookies wyczyszczone, wszelkie dane przeglądania metody płatności również wyczyszczone i problem dalej istnieje.
zainstaluj apkę od nowa.
Robiłem to 6x bez skutku
A masz dodane do zaufanych, może coś blokuje dostęp do banku.
Czytaj ze zrozumieniem, na innym koncie ten sam telefon, ta sama aplikacja wszystko działa.
Wszystkie podpięte karty również usunąłem i dalej to samo.
Jakby wszystko było takie oczywiste to by działało,
Cześć, @jola4014. Proszę, podeślij nagranie ekranu na adres spolecznosc@allegro.com. W wiadomości mailowej dołącz również link do tego wątku z Gadane oraz swój nick z Allegro. Sprawdzimy to.
Wysłałam maila 😉, jeśli będzie potrzebne dłuższe nagranie to proszę pisać wyślę 😉
@jola4014 dziękuję za wiadomość! Czy możesz jeszcze napisać jeszcze z jakiego modelu telefonu korzystasz? Wiem, że sprawdzałaś inne konto na tym samy telefonie i problem nie występował, ale nasz Dział techniczny potrzebuje jeszcze informacji o systemie.
Google pixel 7
Android 15 beta
v8.84.0 wersja Allegro na telefonie
@jola4014 dziękuję! Przekazałam to w zgłoszeniu, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@jola4014 otrzymałam odpowiedź, że beta system operacyjny, z którego korzystasz nie jest wspieramy (jeszcze) w aktualnej wersji aplikacji na Androida i to powoduje problem.
Bzdura,
W takim razie jak wytłumaczyć to, że na TYM SAMYM telefonie i tym samym momencie zalogowałam się na konto męża i nie było żadnych problemów z zamówieniem?
Jestem z Wami od 14 lat, mam Allegro Smart.
Jeśli zajdzie konieczność, to założę nowe konto, ale wszystkie dane i bonusy, które uzbierałam chce mieć przegrane na nowe konto.
Jeśli jest potrzeba nagram z, tego telefonu filmik jak na drugim koncie kupuje towar bez żadnego problemu.
@jola4014 przekazałam to do zespołu zajmującego się aplikacją i ponownie, wrócę z odpowiedzią, gdy ją otrzymam.
Minął tydzień i dalej brak odpowiedzi..
Naprawde nikt nie potrafi mi pomóc?
@jola4014 Nie otrzymałam jeszcze odpowiedzi.
Czy wiadomo już coś więcej w mojej sprawie? Jeśli nie potraficie Państwo rozwiązać problemu to proszę o przepisanie allegro smart i allegro Pay na nowe konto.
@jola4014 Próbowałaś zalogować się na swoje konto w aplikacji na jakimś innym urządzeniu aby sprawdzić czy tam też występuje ten sam problem?
Spróbuj jeszcze tego - odinstaluj aplikację ale zanim to zrobisz wejdź w ustawienia w zakładkę 'aplikacje' następnie wejdź w szczegóły aplikacji Allegro i wyczyść dane aplikacji oraz jej pamięć podręczną.
Jak to zrobisz to wtedy odinstaluj apkę i zainstaluj ją ponownie.
Oczywiście, ten sam telefon ta sama aplikacja, zalogowałam się na nowe konto, które utworzyłam i wszystko działa beż problemów 😊
Szkoda mi tylko allegro smart i allegro Pay bo uzbierałam już całkiem fajna kwotę przez 15lat zakupów, dlatego chciałabym żeby Allegro przerzuciło je na nowe konto (potwierdzenie na maila albo kod SMS nie jest problemem jeśli ktoś myśli, że kłamie)