anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w formularzu zakupu przedmotu [zweryfikowany]

natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

Błąd wystepuje gdy:
- robie zakup Smart na określony adres
- nastepnie robie kolejny zakup smart, ale chce na inny adres. Dodaje adres odbioru, (nowy podświetla sie ramka na zielono) klikam ZAPISZ. Widze nowy adres jako adres docelowy (choc kupuje na paczkomat). Klimasz ZAPLAC (automatycznie sciaga mi kase z konta). 

Po opłacie okazuje się - że zakup został wykonany na wcześniejszy adres, a nie na nowo dodany.
Musze anulowac i robic jeszcze raz.
Zdarzylo mi sie to ze 3 razy juz.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@natalia_z_wasem Żeby zweryfikować ten problem będziemy potrzebować zrzutów ekranu lub filmiku, na którym będzie widoczny cały proces finalizacji transakcji i efekt, o którym piszesz. Podczas kolejnego zakupu spróbuj zarejestrować kolejne kroki i - jeśli problem się powtórzy - zgłoś się do nas ponownie. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

Pani Natalio Pani mnie źle zrozumiała. Państwo macie sztab programistów którym płacicie cięzkie pieniądze - to o czym Pani pisze to ich robota nie moja.

Ja płacę dobre HORRNEDALNE 15% prowizji allegro i jeszcze mam wam bezpłątne filmiki nagrywać żeby wasz system naprawiac? Proszę nie być śmieszną.

Zasygnalizowałem problem (nawet dośc dokładnie), nie chcecie szukac, to nie szukajcie. Miłego dnia 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@natalia_z_wasem Dziękuję, ale żeby nasz stab programistów mógł naprawić dany problem najpierw musi dotrzec do jego przyczyny. Po samym opisie, nawet bardzo dokładnym, nie jesteśmy w stanie odtworzyć tego błędu, a więc nie będziemy w stanie go rozwiązać. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

natalia_z_wasem
#10 Popularyzator#

Ależ nie ma problemu. Wystawię FVAT na 200zł netto, państwo zapłącicie i chętnie wykonam dla Państwa tę usługę nagrania video z błędem.

Dzis po raz kolejny dodałem nowego odbiorcę na swoim koncie i ZNOWU zakup został wykonany na poprzednio-wybranego. Znowu ANULUJ ZAMÓWIENIE i PONOWNY ZAKUP. 100% macie błąd

Przy okazji - wyszukiwarka paczkomatów w Smart działa FATALNIE, nie można wyszukiwać po kodzie paczkomatu, a jak sie wpisze ulice to mapa jest tak wielka, ze trzeba klikać każdy paczkomat widoczny aby znalesć ten z właściwym (szukanym przez nas) kodem

oznacz moderatorów