anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

przesyłka nie dotarła, a program mówi, że została odebrana

Client:104856031
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

jaka firma przewozowa ?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Spytaj dostawcę kto ją odbierał ale gdzie ją zostawili.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:104856031 Do czasu odbioru przesyłki za towar odpowiada sprzedający, skoro piszesz żeś jej nie odebrał to pisz do sprzedającego niech składa reklamacje. Dopytaj czy ktoś z bliskich nie odebrał.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@LEW433 
Do czasu odbioru przesyłki za towar odpowiada sprzedający

Nie powtarzaj kolejny raz tych samych bzdur.
Kierowanie reklamacji pod adresem sprzedającego w takim przypadku nie tylko byłoby skierowane do niewłaściwego podmiotu, ale przede wszystkim niepotrzebnie przedłuży czas ustalenia losów przesyłki.
Sprzedawca odpowiada, ale tylko wobec konsumenta: za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy i tylko do momentu wydania rzeczy.
Art. 548 kc
§ 3. Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu.

Tymczasem przesyłka nie jest uznana za zaginioną lub uszkodzoną, a wg przewoźnika podobno została już wydana.
Aby mieć podstawy do kierowania roszczeń do sprzedawcy należałoby dysponować potwierdzeniem od przewoźnika, że przesyłka nie została wydana Adresatowi ale zaginęła.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:104856031 Cześć. 🙂 Daj proszę znać, której przesyłki dotyczy Twoje zgłoszenie 🙂 

oznacz moderatorów