Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jaka firma przewozowa ?
Spytaj dostawcę kto ją odbierał ale gdzie ją zostawili.
@Client:104856031 Do czasu odbioru przesyłki za towar odpowiada sprzedający, skoro piszesz żeś jej nie odebrał to pisz do sprzedającego niech składa reklamacje. Dopytaj czy ktoś z bliskich nie odebrał.
@LEW433
Do czasu odbioru przesyłki za towar odpowiada sprzedający
Nie powtarzaj kolejny raz tych samych bzdur.
Kierowanie reklamacji pod adresem sprzedającego w takim przypadku nie tylko byłoby skierowane do niewłaściwego podmiotu, ale przede wszystkim niepotrzebnie przedłuży czas ustalenia losów przesyłki.
Sprzedawca odpowiada, ale tylko wobec konsumenta: za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy i tylko do momentu wydania rzeczy.
Art. 548 kc
§ 3. Jeżeli rzecz sprzedana ma zostać przesłana przez sprzedawcę kupującemu będącemu konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego z chwilą jej wydania kupującemu.
Tymczasem przesyłka nie jest uznana za zaginioną lub uszkodzoną, a wg przewoźnika podobno została już wydana.
Aby mieć podstawy do kierowania roszczeń do sprzedawcy należałoby dysponować potwierdzeniem od przewoźnika, że przesyłka nie została wydana Adresatowi ale zaginęła.
@Client:104856031 Cześć. 🙂 Daj proszę znać, której przesyłki dotyczy Twoje zgłoszenie 🙂