Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałam zakupu z dostawą smart przez DPD, niestety musiałam zwrócić produkt, w związku z tym, że paczka jest za duża na umieszczenie w paczkomacie wybrałam zwrot przez pocztę, który wskazany był również jako darmowy. Wydrukowałam otrzymaną etykietę i udałam się na pocztę, gdzie Pani kazała zapłacić mi za wysyłkę. Co dalej z tym zrobić, jakoś nie uśmiecha mi się płacić skoro mam wykupionego Smarta i możliwość darmowego zwrotu.
@Client:43793479 Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
@Client:43793479 Na zrzucie nie widać numeru zamówienia, o który prosiłam.
Bardzo przepraszam
d7fcb8a0-9fdc-11ef-a652-4b23daa1827d
ff3d9670-9cd8-11ef-9228-25307c79df5c
W obu zamówieniach ten sam problem.
Na poczcie kaza zapłacić a w żabce mówią, że w ogóle nie ma takiej przesyłki
@Client:43793479 Dziękuję. W zamówieniu wybrałaś metodę dostawy Allegro Kurier DPD i w tym przypadku zwrot nie jest darmowy. Informacja na ten temat znajduje się w ofercie:
Gdy wybieram opcję wysyłki kolejnej paczki taka informacja, więc chyba była jedna możliwość darmowego zwrotu... I dlaczego przy zgłaszaniu zwrotu wyświetlało się, że poczta jest za 0,00 ?
aee9e3c0-9fdc-11ef-ba72-9d293cc011e7
W przypadku tego zamówienia również dostawa przez DPD i bez problemu zwrot był poczta, bez żadnych opłat... zupełnie nic z tego nie rozumiem...
@Client:43793479 Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wybierasz podczas zakupu. W ofercie 15984876157 masz takie informacje:
Co nie zmienia faktu, że przy wyborze metody zwrotu napisane było 0.00 przy opcji poczty.