Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
30 sierpnia zostało złożone u mnie zamówienie i tego samego dnia została nadana przesyłka (Kurier GLS 43614188375). Klient otrzymał ją 31 sierpnia. Wszystko ok.
Na stronie śledzenia przesyłki status pokazuje bieżące aktualizacje i odnotowany jest status odebrana.
Klient jednak nie może wystawić mi opinii, gdyż na jego koncie allegro wyświetla się przy tym zamówieniu info o opóźnionym czasie dostawy. Z kolei Allegro obniża mi już punkty...
Proszę o pomoc. Anna
@Komperta podaj proszę numer tego zamówienia.
78372a60-4685-11ee-a718-7d7a7a84f06d
@Komperta dziękuję! Wyjaśniam to i dam znać 🙂
Dziękuję. Czekam, bo nawet zmiana statusu na ODEBRANE nie pomaga.
Dzień dobry, problem nadal istnieje. Sprawa jest oczywista - wystarczy sprawdzić status przesyłki na stronie dostawcy. Proszę o szybką pomoc i odblokowanie możliwości wstawienia komentarza przez klienta.
@Komperta przykro mi, ale jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi, wyjaśniamy tę sytuację.
U mnie to samo, przesyłka Allegro Inpost Paczkomat i brak zmiany statusów. Musiałem ręcznie zmieniać statusy wysyłki.
@Komperta przepraszam, że czekałeś! Mam odpowiedź.
Wygląda na to, że nie skorzystałeś z narzędzi integracyjnych pozwalających na automatyczne przekazywanie nam zarówno nr listu przewozowego, jak i statusów. Nie korzystałeś też z Wysyłam z Allegro.
Przesyłka została nadana poza systemem, a Ty najprawdopodobniej dodałeś numer przewozowy do zamówienia z poziomu ekranu Sprzedaż -> Zamówienia -> Akcje -> Numery przesyłek (zrzut poniżej).
Jednak z listy rozwijanej "Przewoźnik" nie wybrałeś "GLS" tylko "Inny" i w polu "Nazwa przewoźnika" wpisałeś "Kurier GLS". To spowodowało, ze nasz mechanizm nie zadziałał i nie pobrał statusu.