anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak aktualizacji statusu przesyłki odebranej przez klienta

Komperta
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

30 sierpnia zostało złożone u mnie zamówienie i tego samego dnia została nadana przesyłka (Kurier GLS 43614188375). Klient otrzymał ją 31 sierpnia. Wszystko ok.

Na stronie śledzenia przesyłki status pokazuje bieżące aktualizacje i odnotowany jest status odebrana.

Klient jednak nie może wystawić mi opinii, gdyż na jego koncie allegro wyświetla się przy tym zamówieniu info o opóźnionym czasie dostawy. Z kolei Allegro obniża mi już punkty...

Proszę o pomoc. Anna

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Komperta podaj proszę numer tego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Komperta
#8 Zapaleniec#

78372a60-4685-11ee-a718-7d7a7a84f06d

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Komperta dziękuję! Wyjaśniam to i dam znać 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Komperta
#8 Zapaleniec#

Dziękuję. Czekam, bo nawet zmiana statusu na ODEBRANE nie pomaga.

oznacz moderatorów

Komperta
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, problem nadal istnieje. Sprawa jest oczywista - wystarczy sprawdzić status przesyłki na stronie dostawcy. Proszę o szybką pomoc i odblokowanie możliwości wstawienia komentarza przez klienta. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Komperta przykro mi, ale jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi, wyjaśniamy tę sytuację. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

U mnie to samo, przesyłka Allegro Inpost Paczkomat i brak zmiany statusów. Musiałem ręcznie zmieniać statusy wysyłki.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Komperta przepraszam, że czekałeś! Mam odpowiedź. 
Wygląda na to, że  nie skorzystałeś z narzędzi integracyjnych pozwalających na automatyczne przekazywanie nam zarówno nr listu przewozowego, jak i statusów. Nie korzystałeś też z Wysyłam z Allegro. 
Przesyłka została nadana poza systemem, a Ty najprawdopodobniej dodałeś numer przewozowy do zamówienia z poziomu ekranu Sprzedaż -> Zamówienia -> Akcje -> Numery przesyłek (zrzut poniżej).

 

la_nika_1-1695194009262.png

Jednak z listy rozwijanej "Przewoźnik" nie wybrałeś "GLS" tylko "Inny" i w polu "Nazwa przewoźnika" wpisałeś "Kurier GLS". To spowodowało, ze nasz mechanizm nie zadziałał i nie pobrał statusu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów