anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak darmowej dostawy

MAMY ROZWIĄZANIE!
rozia83
#7 Wielbiciel#
Witam, dlaczego naliczają mi się koszty dostawy, jeżeli w koszyku mam produkty od sprzedających którzy oferują usługę SMART, a wartość całego koszyka przekracza kwotę uprawniającą do darmowej wysyłki???
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rozia83 a czy te oferty mają oznaczenie Smart? Podaj proszę ich numery. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rozia83 to dlatego, że to trójka różnych sprzedających i w każdym zakupie brakuje jeszcze do minimalnej kwoty, aby zamówienie było Smart. 
Nie brana jest pod uwagę suma koszyka tylko wartość zamówienia od konkretnego sprzedającego, jeśli wcześniej w Twoim przypadku było inaczej, to dlatego, że brałeś udział w teście, który zakończył się 30.04.2023. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@la_nika a użytkownicy byli informowani, że byli "królikami doświadczalnymi"? Bo widzę coraz więcej wątków z pretensjami, które pojawiają się na gadane.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44052296 tak, byli informowani i muszę przyznać, że nie odbieram tych wiadomości jako "wątków z pretensjami", kupujący po prostu pytają o to 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów