Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. W dniu 14.06 kupiłem dwa przedmioty z darmową dostawą Smart do paczkomatu, nr. zam. 3fd10970-ec22-11ec-8744-17733c3bb954. W dniu 17.06 odebrałem przesyłkę z paczkomatu. Dziś zgłosiłem zwrot jednego z przedmiotów, nr. zwrotu 8N28/2022, ale nie mogę wybrać darmowego zwrotu bo jest tylko opcja "WYŚLĘ PRODUKTY SAMODZIELNIE". Czy coś się zmieniło w zasadach zwrotów?
A zakup na zwykłym allegro czy na allegro lokalne?
@mariuszko22 Możesz przesłać zrzuty ekranu, na których będzie widoczna opcja odesłania towaru?
Zakupiłem przedmiot tutaj: https://allegro.pl/oferta/myszka-bezprzewodowa-logitech-m185-sensor-optyczny-12185458992?snapshot=Mj...
Po kliknięciu w link jest info że sprzedawca zmienił ofertę. Po zmianie nie ma już, opcji Smart na tej aukcji. Może tu jest problem?
@mariuszko22 Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Odezwę się ponownie, gdy będę wiedzieć więcej.
@mariuszko22 Przyczyną problemu jest zagraniczy adres do zwrotu. Jeśli sprzedający podaje zagraniczny adres, niestety darmowy zwrot nie jest dostępny. Nie ma tu błędu.
@mariuszko22 pewnie błąd systemu, ale tak powinno być dla tych co dobierają produkt żeby kupić ze smartem, a potem go zwracają.