anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia nadania zwrotu inpost

multiscanbase
#8 Zapaleniec#

Witam

Zwróciłem dziś rano przedmiot w ramach darmowego zwrotu smart - do paczkomatu. Po włożeniu paczki nie dostałem żadnego potwierdzenia nadania, ani mailem ani smsem. Wcześniej potwierdzenie przychodziło od razu.
Paczkomat cały czas oczekuje na nadanie.
Czekać, czy interweniować. Tylko gdzie?

Numer przesyłki otrzymanej: 600000818293479011763263
Kod zwrotu: 619 676 555 3

DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
1 lip 2022 11:01 X4J9/2022

pozdrawiam JR

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@multiscanbase zadzwoń do @InPost lub pisz do allegro bo smart jest usługą zakupioną od allegro 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Bo nie dostaniesz, będzie potwierdzenie jak dotrze do sprzedającego, sprawdzaj w zakładce "Moje zakupy".

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@LEW433 
Bo nie dostaniesz, będzie potwierdzenie jak dotrze do sprzedającego

Czemu / komu ma służyć wprowadzanie w błąd kupującego ?

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@multiscanbase Skonsultowałam tę sprawę z InPost. Paczka nie widnieje jako nadana w Paczkomacie. W tej sytuacji poproszę Cię o przesłanie zgłoszenia na pomoc@inpost.pl

W treści mejla załącz informacje:
- lokalizacja Paczkomatu nadawczego,
- data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona Paczkomatu, górna/dolna część Paczkomatu),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana),
- numer telefonu kontaktowego.

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

multiscanbase
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc. zgłosiłem reklamację według wskazówek na podany adres i dodatkowo konsultantowi.

pozdrawiam Olę serdecznie.

oznacz moderatorów

multiscanbase
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

Dziękuję wszystkim za pomoc. Na szczęście po reklamacji według wskazówek Oli Inpost przesyłkę odnalazł, więc problem jest rozwiązany.

Specjalne podziękowanie dla Oli

Pozdrawiam JR

oznacz moderatorów