anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia nadania zwrotu inpost

mooko0309
#2 Obserwator#

Chciałam zwrócić połowę zamówienia, korzystając z automatycznego zwrotu. Wczoraj schowałam paczkę do skrytki Paczkomatu In post, ale nie mam żadnej informacji o zmianie statusu przesyłki ani o samym nadaniu, wg. aplikacji paczka oczekuje na nadanie. 

Inpost twierdzi, że paczka nie została zarejestrowana, a kurier, który otworzył jedną skrytkę nie znalazł jej w środku. 

Co mogę z tym zrobić? Odbijam się od infolinii Inpost. 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @mooko0309,

poprosiliśmy o ponowną, szczegółową weryfikację zarejestrowanego już zgłoszenia. Na ten moment prosimy o cierpliwość.

W imieniu firmy przepraszamy za powstałe niedogodności. 

oznacz moderatorów