Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zwróciłem dziś rano przedmiot w ramach darmowego zwrotu smart - do paczkomatu. Po włożeniu paczki nie dostałem żadnego potwierdzenia nadania, ani mailem ani smsem. Wcześniej potwierdzenie przychodziło od razu.
Paczkomat cały czas oczekuje na nadanie.
Czekać, czy interweniować. Tylko gdzie?
Numer przesyłki otrzymanej: 600000818293479011763263
Kod zwrotu: 619 676 555 3
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
1 lip 2022 11:01 X4J9/2022
pozdrawiam JR
@multiscanbase zadzwoń do @InPost lub pisz do allegro bo smart jest usługą zakupioną od allegro 😉
Bo nie dostaniesz, będzie potwierdzenie jak dotrze do sprzedającego, sprawdzaj w zakładce "Moje zakupy".
@multiscanbase Skonsultowałam tę sprawę z InPost. Paczka nie widnieje jako nadana w Paczkomacie. W tej sytuacji poproszę Cię o przesłanie zgłoszenia na pomoc@inpost.pl
W treści mejla załącz informacje:
- lokalizacja Paczkomatu nadawczego,
- data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona Paczkomatu, górna/dolna część Paczkomatu),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana),
- numer telefonu kontaktowego.
Dziękuję za pomoc. zgłosiłem reklamację według wskazówek na podany adres i dodatkowo konsultantowi.
pozdrawiam Olę serdecznie.
Dzień dobry
Dziękuję wszystkim za pomoc. Na szczęście po reklamacji według wskazówek Oli Inpost przesyłkę odnalazł, więc problem jest rozwiązany.
Specjalne podziękowanie dla Oli
Pozdrawiam JR