Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. 15.09 po godzinie 17:00 nadalam zwrot Allegro smart w paczkomacie inpost. nie otrzymałam żadnego potwierdzenia nadania, a status przesyłki to ciagle „w przygotowaniu”.
bardzo proszę o pomoc
zamowienie nr a9123c10-2a9d-11ed-ad04-07f363ce5bda
600000247275430024241959 Nr przesyłki
Dzień dobry,
rzeczywiście widzimy, że status przesyłki od dnia nadania nie uległ zmianie. Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą, konieczna będzie dalsza weryfikacja.
Prosimy przygotować takie informacje jak:
- nazwa lub adres automatu Paczkomat InPost, w którym została nadana paczka,
- orientacyjna data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona, górna/dolna część),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana),
- dane kontaktowe
Kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta możliwy jest przez:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000