anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia nadania zwrotu inpost

Client:72008337
#2 Obserwator#

Dzień dobry. 15.09 po godzinie 17:00 nadalam zwrot Allegro smart w paczkomacie inpost. nie otrzymałam żadnego potwierdzenia nadania, a status przesyłki to ciagle „w przygotowaniu”.

bardzo proszę o pomoc

zamowienie nr a9123c10-2a9d-11ed-ad04-07f363ce5bda

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:72008337
#2 Obserwator#

600000247275430024241959 Nr przesyłki

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Client:72008337 

 

Dzień dobry, 

rzeczywiście widzimy, że status przesyłki od dnia nadania nie uległ zmianie. Bardzo prosimy o bezpośredni kontakt z naszą firmą, konieczna będzie dalsza weryfikacja. 

 

Prosimy przygotować takie informacje jak:

- nazwa lub adres automatu Paczkomat InPost, w którym została nadana paczka,
- orientacyjna data i godzina nadania przesyłki,
- lokalizacja skrytki, w której przesyłka została umieszczona (lewa/prawa strona, górna/dolna część),
- szczegółowy opis zawartości przesyłki (kolor, marka, ilość szt., rozmiar itp.),
- opis wyglądu zewnętrznego paczki (jak była spakowana),
- dane kontaktowe

 

Kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta możliwy jest przez:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

 

 

oznacz moderatorów