anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia nadania zwrotu inpost

Arizonadesert
#7 Wielbiciel#

Witam,

Włożyłem przesyłkę do paczkomatu wpisując kod zwrotu, ale przesyłka się nie nadała zorientowałem się po paru dniach. Pisałem reklamację do inpostu który stwierdził, że to moja wina. Szuflada sama się otworzyła absurd. Nie podoba mi się zachowanie allegro pierwsze mówili, że ejst allegro protect że mam się nie obawiać, a teraz ręce umywają chamstwo.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

LEW433
#21 Demiurg#

Przy zwrocie Smart to Allegro jest stroną, ale jak to że paczka się nie nadała, co oznacza że szuflada sama się otworzyła? czy oznacza że ktoś ją ukradł i czy nie widać kto?

oznacz moderatorów

Arizonadesert
#7 Wielbiciel#

Szuflada nie otworzy się ponownie jeśli nada się przesyłkę lub nie, w ogóle nie rozumiem tutaj allegro. Inpost się wypiera jakaś porażka.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Arizonadesert mogłeś nie domknąć, albo nie powróciłeś do ekranu i nie kliknąłeś, paczka w skrytce i zakończ, a wtedy można ponownie otworzyć i niektórzy to wykorzystują 😞 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Arizonadesert
#7 Wielbiciel#

umieściłem w środku szuflady przecież są kamery przy inpoście. Poza tym kurier każdego dnia przyjeżdża wkłada nowe przesyłki, mimo jeżeli moja przesyłka się niezarejestrowana na pewno ją widział.

oznacz moderatorów

Arizonadesert
#7 Wielbiciel#

Jeżeli jest niezarejestrowana to są dwie strony medalu albo ktoś wygenerował kod zwrotu i włożył zwrot i zabrał moją, albo przyjechał kurier włożył nowe i wyjął moją - są kamery.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Skrajny przypadek!

oznacz moderatorów

Arizonadesert
#7 Wielbiciel#

Nie skrajny przypadek zły system inpostu, mimo że źle włożysz to nie masz możliwości ponowić procedury np za parę dni ? Jaka to jest ochrona ?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arizonadesert poczekaj proszę na naszą wiadomość w prowadzonej dyskusji. 
Rozumiem, że to stresująca sytuacja, ale muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Arizonadesert
#7 Wielbiciel#

Nie rozumiem jaką cierpliwość ? Przecież moja sytuacja jest nie pierwszą nie ostatnią. Allegro protect wypiera się pomocy i kieruje mnie na policje. Policja odstawi mnie z kwitkiem, raz to przerabiałem także Ja tam nigdzie nie będę chodził. Inpost po prostu nie chce ponieść odpowiedzialność za zgubienie paczki. To allegro podpisało umowę z Inpostem, to dlaczego Ja muszę się droczyć z przewoźnikiem ? Niestety allegro mi nie pomaga rano muszę dzwonić do UODIK, to jest takie zrzucanie odpowiedzialności na mnie...niestety to jest Polska.  Ja tu nie widzę żadnej ochrony ze strony allegro, czemu paczki nie są ubezpieczone w czasie zguby ?? Zacznijcie coś z tym robić, nie wiem jak się ta sprawa skończy, ale muszę zasięgnąć parę informacji jak się odwołać.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arizonadesert w dyskusji poprosiliśmy, abyś wypełnił wniosek o Allegro Protect.
Sprawdziłam, że tego nie zrobiłeś, a jednak twierdzisz, że "Allegro protect powiedziało mi, że będzie decyzja odmowna ?" czy możesz napisać, dlaczego tak twierdzisz skoro mimo próśb (naszych i sprzedającego) nie wypełniłeś wniosku o Allegro Protect? 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Arizonadesert
#7 Wielbiciel#

Witam,

Pani mi nie gwarantuje wypłaty, proszę się dowiedzieć czy na tym etapie należą się środki z allegro protect. Dzwoniłem do rzecznika praw konsumentów powiedział mi, że nie funkcjonuje coś takiego jak odwołanie od reklamacji w prawie polskim, przedstawiłem sytyacje i napisałem do urzędu do komunikacji ale do inpostu. Rażące jest i niedopuszczalne jest, że allegro w takich sytuacjach nie interweniuje to są sprawy pozakupowe??? W dodatku dość często paczki się gubią. Przypomnę że allegro i inpost ze sobą współpracują, to dlaczego allegro nie wnosi jakiś zmian w sprawie zwrotów, do inpostu nie informuje o skargach, ze strony użytkownika. Czekam na decyzje od Urządu Komunikacji i odwołania o inpostu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Arizonadesert  interweniujemy i dlatego jesteśmy w dyskusji oraz poprosiliśmy o wypełnienie wniosku Allegro Protect. Przykro mi, ale jeśli nie wypełnisz wniosku o rekompensatę w ramach Allegro Protect, to nie będziemy mogli pomóc.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Arizonadesert
#7 Wielbiciel#

Poczekam na odpowiedzi od inpostu i urzędu komunikacji. Nie wiem ile to potrwa poza tym muszę, odznaczyć dyskusje jako nierozwiązaną żeby skorzytać z allegro protect. Także jeszcze poczekam...

oznacz moderatorów