anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia nadania zwrotu inpost

Client:36769035
#7 Wielbiciel#

Witam. 

3 listopada nadałam darmowy zwrot zamówienia w ramach usługi smart w paczkomacie InPost. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia nadania tego zwrotu, także w aplikacji nie zostało to zaznaczone. Przesyłka ma wciąż statut: "zwrot zgłoszony". Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? Czy to normalne i czekać?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

az1rael
#21 Demiurg#

skontaktuj się z przewoźnikiem masz nr paczki / zwrotu to ustal co się z nią dzieje

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Kontaktuj się z InPost. Nic innego nie można Ci doradzić.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

Miszczak97
#2 Obserwator#

.

oznacz moderatorów