anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chcę się dowiedzieć coś o wiarygodności sprzedającego na Allegro

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:50220507
#7 Wielbiciel#

 CHCĘ SIE DOWIEDZIEĆ COŚ WIARYGODNOŚCI OLAJ GARDEN 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50220507 Co dokładnie chciałbyś wiedzieć? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:50220507
#7 Wielbiciel#

ZAMÓWIŁEM ZESTAW DO NAWADNIANIA ZA KTÓRY ZAPŁACIŁEM PRZELEWEM. A TERAZ NIE MAM KONTAKTU , PODANY NR. TELEFONU MILCZY

oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli opłaciłeś i nie otrzymałeś towaru jak i nie masz informacji takich jak (numer nadania czy brak kontaktu ) możesz założyć sprzedawcy dyskusję to skłoni go do rychłej odpowiedzi .

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50220507 jeśli masz na myśli zamówienie nr f858b727-cb18-11ec-b417-cf0f8095b327 to zostało nadane dzień po złożeniu zamówienia i z informacji o śledzeniu przesyłki wynika, że została odebrana. Jeśli telefon nie odpowiada możesz skontaktować się ze sprzedającym również przez Centrum Wiadomości

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@Client:50220507 No to wygląda że twoje zamówienie jest w trakcie realizacji a sprzedawca ma w weekend sklep nieczynny i nie odbiera telefonu .

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:50220507 Wg info od @la_nika przesyłka została odebrana.

oznacz moderatorów
Client:50220507
#7 Wielbiciel#

W poniedziałek 16.05.22. wysłałem potwierdzenie wpłaty na adres sklep@olajgarden.pl ale dalej nie mam żadnego kontaktu. Nr. tel. zegarynka odpowiada że niema takiego nr.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50220507 tak jak pisałam, jedyny zakup na Allegro, który pasuje do Twojej wiadomości to zamówienie nr  f858b727-cb18-11ec-b417-cf0f8095b327, z informacji o śledzeniu przesyłki wynika, że została odebrana. 
Czy do zakupu, o którym piszesz doszło na Allegro? Jeśli nie, to przykro mi, ale nie będę mogła Ci pomóc. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:50220507 jeżeli zrobiłeś zakup przez Allegro to jakie potwierdzenie wpłaty wysłałeś ? Skąd je wziąłeś ? Rozumiem, że zakup był przez Allegro ?

 

oznacz moderatorów
Client:112210471
#7 Wielbiciel#

Chyba nie masz szans. Oto moja opinia:

Niezgodnie z regulaminem sklepu towar wysyłany jest z opóźnieniem i niezgodny z opłaconym zamówieniem. Nie chcą go wymienić, choć jest on totalnie różny od opłaconego towaru. Nie chodzi tu nawet o parametery tylko o totalnie inny przedmiot. Jakakolwiek próba kontaktu z firmą jest niemożliwa.  Numery telefonów na stronie firmy są wzięte z czapki. Ciągle jest informacja, że nie ma takiego numeru. Nie odpowiadają na maile bądź dopiero gdy dowiedzą się o możliwej skardze do odpowiednich instytucji, ale nawet wtedy nie chcą wymienić towaru. Zasłaniają się rzekomym podpisem pod regulaminem sklepu, którego chyba wcale nie przeczytali i do niego sami się nie stosują łamiąc wiele paragrafów. Nie odpowiadają na reklamację zgodnie z regulaminem sklepu. Osobiście widząc tyle skarg od klientów postanowiłam zgłosić naruszenie moich praw do Rzecznika Praw Konsumenta oraz oszustwo do odpowiednich organów ścigania. Jest tylu niezadowolonych klientów, że przydałby się pozew zbiorowy do którego będę dążyć. Przestrzegam przed firmą!!!!

oznacz moderatorów
Client:112210471
#7 Wielbiciel#

Niezgodnie z regulaminem sklepu towar wysyłany jest z opóźnieniem i niezgodny z opłaconym zamówieniem. Nie chcą go wymienić, choć jest on totalnie różny od opłaconego towaru. Nie chodzi tu nawet o parametery tylko o totalnie inny przedmiot. Jakakolwiek próba kontaktu z firmą jest niemożliwa.  Numery telefonów na stronie firmy są wzięte z czapki. Ciągle jest informacja, że nie ma takiego numeru. Nie odpowiadają na maile bądź dopiero gdy dowiedzą się o możliwej skardze do odpowiednich instytucji, ale nawet wtedy nie chcą wymienić towaru. Zasłaniają się rzekomym podpisem pod regulaminem sklepu, którego chyba wcale nie przeczytali i do niego sami się nie stosują łamiąc wiele paragrafów. Nie odpowiadają na reklamację zgodnie z regulaminem sklepu. Osobiście widząc tyle skarg od klientów postanowiłam zgłosić naruszenie moich praw do Rzecznika Praw Konsumenta oraz oszustwo do odpowiednich organów ścigania. Jest tylu niezadowolonych klientów, że przydałby się pozew zbiorowy do którego będę dążyć. Przestrzegam przed firmą!!!!

oznacz moderatorów