Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A istnieje taka opcja w zakładce zwroty? jak zakup był ze Smartem to jak nie to dogadaj się ze sprzedającym.https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e&subjectId=2ce68f3d-a...
@tusiarybka8 czy chodzi o zamówienie nr 53c63fb1-9d96-11ed-be90-5dd8e8d661f5?
Jeśli tak, to potwierdź proszę, że to jest to zamówienie i zgadzasz się na przekazanie danych przewoźnikowi.
@tusiarybka8 Proste: wykupić smart, ale to zadziała dopiero przy następnym zwrocie..😁
No i jeszcze sprzedający musi chcieć przyjąć zwrot, termin nie może upłynąć....
@Client:105553186 tak, jak mogę pomóc? Odpisałam na Twoją wiadomość tutaj.