Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mam możliwości odbioru paczek w domu, a nie mam stałej lokalizacji firmy, natomiast w ciągu dnia oprócz zajmowania się sprzedażą pracuję i odbieranie zwrotów od klientów na adres jest dość problematyczne. Odbieranie zwrotów z paczkopunktu ( który znajduje się 200 metrów od mieszkania) rozwiązało by całkowicie ten problem ale nie wiem, czy jeżeli po prostu wpiszę adres paczkopunktu to otrzymam do niego zwrot paczki, ponieważ domyślnie nie istnieje w warunkach zwrotów taka opcja.
Nieodebrane wracają tam skąd wyszły, a zwroty od kupujących wracają na adres.
@Paperlium Niestety nie ma możliwości ustawienia opcji zwrotu do automatu paczkowego. Możesz umówić się z kupującym na adres zwrotu, natomiast w przypadku zamówień Smart, etykieta zwrotu jest generowana automatycznie i tam nie ma możliwości wyboru miejsca docelowego - zaciągany jest adres z zakładki "zwroty".