anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jest jakaś opcja, aby zwroty od kupujących wracały do paczkomatu, lub paczkopunktu?

Paperlium
#1 Nowicjusz#

Nie mam możliwości odbioru paczek w domu, a nie mam stałej lokalizacji firmy, natomiast w ciągu dnia oprócz zajmowania się sprzedażą pracuję i odbieranie zwrotów od klientów na adres jest dość problematyczne. Odbieranie zwrotów z paczkopunktu ( który znajduje się 200 metrów od mieszkania) rozwiązało by całkowicie ten problem ale nie wiem, czy jeżeli po prostu wpiszę adres paczkopunktu to otrzymam do niego zwrot paczki, ponieważ domyślnie nie istnieje w warunkach zwrotów taka opcja.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Nieodebrane wracają tam skąd wyszły, a zwroty od kupujących wracają na adres.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Paperlium Niestety nie ma możliwości ustawienia opcji zwrotu do automatu paczkowego. Możesz umówić się z kupującym na adres zwrotu, natomiast w przypadku zamówień Smart, etykieta zwrotu jest generowana automatycznie i tam nie ma możliwości wyboru miejsca docelowego - zaciągany jest adres z zakładki "zwroty". 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów