anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego muszę płacić za przesyle zwrotną posiadając opcję Smart???

greynrg
#7 Wielbiciel#

Odstąpiłem od umowy i chcę odesłać przesyłkę do sprzedawcy, ale posiadając opcję Smart byłem przekonany że nie będę musiał za nią zapłacić. Okazuje się że przy zwrocie nie ma innej opcji jak "odeślij na własny koszt"???

Ktoś może mi to wyjaśnić? Dziękuję

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@greynrg darmowym zwrotem objęte są tylko zamówienia w ramach allegro smart, może to zamówienie takie  nie było? Jeżeli możesz podeślij numer oferty. 

oznacz moderatorów

greynrg
#7 Wielbiciel#

12660462571 nr oferty

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@greynrg Już wiem w czym rzecz. Zwróć uwagę, że Twoje zamówienie nie było Smart - w zakładce moje zakupy przy zamówieniu nie ma oznaczeni. Sprzedawca ustawił darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 100 zł. Taka opcja ma pierwszeństwo przez Smartem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zakup ze Smartem to zwrot darmowy, sprawdź dokładnie czy to był zakup ze Smartem, jak byl i nie możesz zwrócić za darmo to pytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@greynrg być może korzystałeś z darmowej dostawy z puli sprzedawcy  ,w takim wypadku dostawa nie jest kwalifikowana jako ,, smart ,, i bezpłatny zwrot nie przysługuje , zweryfikuj to w szczegółach zakupu .

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@greynrg Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi. 

 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

greynrg
#7 Wielbiciel#

12660462571 nr zamówienia

oznacz moderatorów