Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odstąpiłem od umowy i chcę odesłać przesyłkę do sprzedawcy, ale posiadając opcję Smart byłem przekonany że nie będę musiał za nią zapłacić. Okazuje się że przy zwrocie nie ma innej opcji jak "odeślij na własny koszt"???
Ktoś może mi to wyjaśnić? Dziękuję
@greynrg darmowym zwrotem objęte są tylko zamówienia w ramach allegro smart, może to zamówienie takie nie było? Jeżeli możesz podeślij numer oferty.
12660462571 nr oferty
@greynrg Już wiem w czym rzecz. Zwróć uwagę, że Twoje zamówienie nie było Smart - w zakładce moje zakupy przy zamówieniu nie ma oznaczeni. Sprzedawca ustawił darmową wysyłkę dla zamówień powyżej 100 zł. Taka opcja ma pierwszeństwo przez Smartem.
Jak zakup ze Smartem to zwrot darmowy, sprawdź dokładnie czy to był zakup ze Smartem, jak byl i nie możesz zwrócić za darmo to pytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@greynrg być może korzystałeś z darmowej dostawy z puli sprzedawcy ,w takim wypadku dostawa nie jest kwalifikowana jako ,, smart ,, i bezpłatny zwrot nie przysługuje , zweryfikuj to w szczegółach zakupu .
@greynrg Wskaż proszę numer zamówienia, o które chodzi.
12660462571 nr zamówienia