Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem kosiarkę elektryczna ogrodową w smarcie na allegro. Uległa awarii w niespełna rok. Jest na gwarancji. Firma tego sprzętu podejmuje się naprawy gwarancyjnej. Czy mam prawo do darmowej wysyłki tej kosiarki. Bo firma ta , chce koszty przypisać mnie.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@stanialawdziadek Cześć. W ramach Smart! przysługuje Ci wyłącznie darmowy zwrot w ciągu 14 dni. Jeśli chodzi o reklamację, to kosiarkę musisz odesłać na swój koszt. Po wydaniu pozytywnej decyzji reklamacyjnej sprzedający powinien zwrócić Ci koszty odesłania towaru na reklamację.
Wszystko zależy czy reklamujesz z tytułu niezgodności z umową (wtedy sprzedawca po uznaniu reklamacji zwraca ci koszty odesłania), czy s tytułu gwarancji (wtedy kwestię tą regulują postanowienia zawarte w karcie gwarancyjnej, ale zazwyczaj przysłają swojego kuriera lub etykietę).
Jeżeli sklep nie jest gwarantem, a skorzystasz z reklamacji z tytułu gwarancji i odeślesz towar do sprzedawcy, to nie ma on obowiązku zwrotu kosztów wysyłki i to w obie strony (gwarant może co najwyżej pokryć koszt transportu pomiędzy tobą a serwisem, w obie strony).
@stanialawdziadek Reklamuj z tytułu rękojmi a za towar odpowiada sprzedajacy , ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji, najlepiej wejdź w zakładkę moje zakupy odszukaj zakup i otwórz dyskusję:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa wysyłasz na własny koszt(chyba że sprzedający zadecyduje inaczej). Po rozpatrzeniu reklamcji sprzedajacy zwraca Ci koszt odesłania.
Jesli w gwarancji pisze ze wysylasz i odbierasz na swoj koszt to takie sa zapisy gwarancji, jesli go rekojmia to po iznaniu reklamacji sprzedawca oddaje ci za wysylke na podstawie kwitu nadania