Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrałem towar z wielkim napisem smart.
Niestety okazało się, że smart obejmuje wyłącznie wysyłkę pocztą polską (paczka w ruchu) - w tej wersji allegro smart powinno nazywać się stupid.
Pierwsze problemy zaczęły się przy wyborze punktu - smart był dostępny w niewielu z dostępnych kiosków.
Wybrałem kiosk czynny do 21 niestety w rzeczywistości jest czynny do 15 i od 2 dni nie mogę odebrać towaru.
Proszę nie oferujcie poczty - albo jako dodatek, jeśli tak ma wyglądać smart to wolę zrezygnować z tego pakietu.
@necaverunt Możesz zrezygnować, jeśli Smart nie spełnia Twoich oczekiwań, Allegro odda Ci pieniądze; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1bba437d-af0e-404b-8a02-11af54caa0e5
@necaverunt ale to sprzedawcy udostępniają dostawy w smarcie jaki im pasują i z jakimi współpracują, są sprzedawcy co mają 5 dostaw w smarcie a są tacy co maja jedną dostawę 🙂 Trzeba poszukać sprzedawcę co ma interesująca Cię dostawę w smarcie, albo zrezygnuj ze smarka 😄
Dzięki właśnie zastanawiałem się kto jest za to odpowiedzialny.
Dam znać odpowiednim osobom co o tym myślę.
Jeszcze raz dzięki!
Howgh
@necaverunt sprzedawca co udostępni to klient skorzysta 😉 a allegro troszku za bardzo reklamuje, a jest wiele ograniczeń dla kupujących mających smarka 😄
Paczka w ruchu to nie jest usługa Poczty Polskiej tylko Ruchu..
Masz rację, mój błąd.
Ale zarządzanie z podobnego klucza więc i jakość podobna.
Odradzam.
@necaverunt są paczki z poczty odbierane w punkcie RUCH oraz paczka w Ruchu obsługiwana przez ruch 🙂