anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego kupujący nie mogą korzystać ze SMART przy zakupie 2 przedmiotów

Jeanne_de
#7 Wielbiciel#

Dwie kupujące zgłosiły mi problem z zakupem przedmiotów na moich aukcjach na ALLEGRO LOKALNIE, polegającym na tym, że pomimo, iż ich zakupy ogółem wynoszą powyżej 45 zł i mają, podobnie jak ja, aktywną usługę SMART, muszą opłacić koszt wysyłki in post. Obie chciały kupić po 2 przedmioty. Przedmioty mają być wysłane w jednej przesyłce. Czy ktoś miał podobny problem? Wczoraj zgłosiłam ten problem, ale konsultant nie rozwiązał tego problemu, jakby nie rozumiał w czym rzecz.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

TomBanknoter
#16 Inspirator#

@Jeanne_de Chyba dlatego, że na Lokalnie nie ma normalnego koszyka. Ale to da się zrobić, na dole, pod "Inne ogłoszenia sprzedającego", jest takie info:

oznacz moderatorów